Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Рекламата на “Орбител” за “Оня Любо” може да се върти

6 коментара

Рекламата на “Орбител”, в която се прави сравнение на цените на услугите на дружеството с тези на БТК, може да остане в ефир, докато съдът окончателно реши спора. Това се казва в определението на Върховния административен съд (ВАС), разпространено от компанията във вторник.

Определението на съда не подлежи на обжалване и остава в сила до окончателното решаване на казуса за сравнителната реклама. Така на практика петчленен състав на ВАС потвърди определението на тричленния състав от края на миналата година, с което се отмени решението на Комисията за защита на конкуренцията (КЗК).

Телекомът бе санкциониран от КЗК с 10 хил. лв. заради това, че сравнява директно своите цени с тези на БТК, защото така увреждал имиджа на конкурента. Освен глобата, КЗК разпореди спиране на клипа. От “Орбител” обаче оспорваха нейното решение във ВАС, който го определи като незаконосъобразно.

Подобно на БТК в рекламния си клип “Орбител” също използва герой с името Любо, но той призовава потребителите да говорят по-евтино, като пряко сравнява тарифите на двете конкурентни компании.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

6 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Любо
    #7

    с нетърпение чакам да ми свърши двегодишния договор дето ми го натресоха като си купувах gsm.

  2. Prostotiya
    #6

    Ima samo v Evropata. Kak tova pomaga na klienta ne mi e yasno. Ako moya produkt e po-dobar ili po-eftin ili kakvoto i da e po az iskam da go kaja na vsitcki. Te da sravnyavat.

  3. Duke
    #5

    наблюдаваме в последно време. Когато цената на продукта и услугата, която предлагаш е по-ниска, какво лошо има в това да ги обявиш и сравниш. Нека клиента си реши. От БТК ги е страх, че ще има отлив на клиенти. Нека смъкнат цените, а не само да "лапат". На това се казва конкуренция!!!

  4. ГЕРБавия
    #3

    тези хора там нямат ли срам ????

  5. Rrrr
    #2

    От неясните цени печелят мошениците за сметка на потребителите. От ясните цени печелят потребителите за сметка на мошениците. Антимонополната комисия злоупотребява със своя монопол като издава вредни за потребителя становища.

  6. Любо
    #1

    И то без БТК!?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.