Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Рекламите на мастиката с дини ще се нищят от браншовици, сексолог и психолог

25 коментара
Рекламите на мастиката с дини ще се нищят от браншовици, сексолог и психолог
Рекламисти, психолог и сексолог ще изготвят комплексна експертиза на рекламите на мастика "Пещера" от поредицата "Сезонът на дините", заради които група жени заведоха дело в Комисията за защита от дискриминация. Следващото заседание по делото е на 16 септември.

Екипът от специалисти трябва да отговори на въпросите има ли елементи от сексуално естество в рекламите и в кои от тях; по какъв начин всяка една от рекламите рефлектира върху психиката на жената и на нейната самооценка за ролята ѝ в семейството и обществото; какви са посланията на всяка една от рекламите и как те биват възприемани от мъжа, жената и подрастващите

На предишното заседание присъстваха всичките 13 жалбоподателки. Една от тях твърди, че "рекламираният продукт е представен чрез букет от други въображаеми или реални удоволствия, включително откровено вулгарни сексуални обещания, поднесени от "надинени" женски тела..."

Според нея "частите от женското тяло, които индивидуализират женската сексуалност, са заменени с кори от дини, а те са отпадък... ". Тя е възмутена, че рекламираният продукт няма никаква функционална връзка с женското тяло, нито с части от него. Освен това тя посочва, че никога мъжко тяло не е било експонирано в подобен продукт по аналогичен вулгарен начин.

"Много бързо един билборд на известен фолк певец напусна оживено столично кръстовище, рекламите на "Сезонът на дините" и "Страст на кристали" обаче обливат публичното пространство с години отвсякъде".

Според думите на друга жалбоподателка тези реклами са насочени срещу идентичността ѝ като жена. Качеството ѝ на жена се губело. Рекламите внушавали достъпност на женското тяло.

анкета

Вие ни познавате. Нека го направим взаимно!

Отделете няколко минути за анкетата и ни помогнете да сме ви по-полезни.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

25 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. гудю
    #26

    Рекламата е на ниво таксиметров шофьор. Всъщност любителите на мастиката сме широкоскроени и интелигентни хора. Затова е обидно, че ни слагат под общ знаменател. Производителите и рекламните агенции са от пиещи мляко дечурлига, дето не си познават таргет групата и я мислят за каскети и калпаци.

  2. естет
    #25

    Много си е добра рекламата. Тези обидените сигурно са някои грозници, на които никой не обръща внимание.

  3. рекламен агент
    #24

    Качеството на жените се измерва по циците, трябва да е достъпно, във връзка с детеродните функции.И именно тука е заровено кучето: детеродство -> изхранване -> мляко!!Връзката е именно мастиката - разредена с вода, наподобява мляко. Казват му дори "прясно мляко от бясна крава". А млякото се асоциира с женските млечни жлези, т.е. ЦИЦИТЕ!!!!

  4. рекламен агент
    #23

    Качеството на жените се измерва по циците, женското тяло трябва да е достъпно, във връзка с детеродните функции.И именно тука е заровено кучето: детеродство -> изхранване -> мляко!!Връзката е именно мастиката - разредена с вода, наподобява мляко. Казват му дори "прясно мляко от бясна крава". А млякото се асоциира с женските млечни жлези, т.е. ЦИЦИТЕ!!!!

  5. тъмно синя
    #22

    Чак дело не знам дали трябва да се води, но определено въпросната реклама е мега вулгарна... Аз нямам нищо против хубави жени, сексапил, цици и т.н., но истината за тази "мастикена" кампания е, че е наистина пошла. Надявам се това да не изчерпва уменията и фантазията на рекламните ни "професионалисти".Иначе обичам и българска мастика, и гръцко узо, и френски рикар, и турска ръкъ... :-) Но това НЕ е благодарение на разни цици... :)))

  6. 07
    #21

    пещачите?Като научите, пак коментирайте.А рекламата е просташка..

  7. жена
    #20

    а стига бе! аз не съм "надинена",пък не ме дразни рекламата.къде е обидата? даже ми е смешно,колко са лесни мъжете...вместо те да се обиждат...ооо,тези защитнички защо не си гледат яхнията ?

  8. ха ха
    #19

    да снимат, че да няма, засегнати на сексиска основа...

  9. bg man
    #18

    prostotiata na bylgarskite reklami pokazva niskoto nivo na potrebitelite kym koito e nasochena. nie kato golemi myzhkari vse gi razbirame neshtata. v bg lipsva uvazhenie kym vsekigo, zatova i nikoj nas ne ni uvazhava

  10. seljanija
    #17

    tova e samo chast ot proekta po zatapjavane na balgarskija narod. Parcalite na WAZ rabotjat s palna para po vaprosa ot godini.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

Вие ни познавате. Нека го направим взаимно!

Отделете няколко минути за анкетата и ни помогнете да сме ви по-полезни.

Участвам