Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Ремонт по “европейски”

10 коментара

Проектът за новите отсечки на софийското метро – пример за всички европейски държави според управляващите – има своите дразнещи недостатъци. Снимките са от изхода на метростанция “Джеймс Баучър” откъм едноименния булевард. След като излязат от метроспирката, хората изминават около 20 м по ремонтиран тротоар с чисто нови павета и бордюр. Три метра преди края на тротоара обаче ремонтът е прекратен, а улицата е оставена в окаяно състояние.

Шефът на “Метрополитен” ЕАД Стоян Братоев коментира пред Mediapool, че крайните метри от тротоара не били включени в проекта за метрото (!?) и нямало как строителят да подмени настилките.

Остава надеждата, че Столична община ги е включила в програмата си за ремонт на пешеходни зони за 2 млн. лева, обявена от кмета Йорданка Фандъкова преди няколко месеца. По линия на същата програма общината подмени паважа на част от ул. “Раковски”, въпреки че улицата бе основно ремонтирана преди 4 години.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

10 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #10

    Няма какво да се чудим. Бойко Борисов прави всичко като кумира си Тодор Живков. По комунистически - лошо, некачествено и безотговорно. Важното беше - и е - да ги покажат по телевизията как режат лентата. Вече малко хора помнят строежа на магистрала "Тракия" в края на 70-те. Магистралата още не беше стигнала Пазарджик, когато започна ремонта и веднага след София. А пари за ремонта? Бяха взети от строящата се магистрала. Затова и магистрала "Тракия" е такава гробница около Пазарджик. И с метрото ще е така - важното е да се отреже лентата и мутрата да изтърси някоя глупост.

  2. Анонимен
    #9

    Това е нищо. Погледнете изхода на предпоследната спирка посока Цариградско шосе. Там от все пак хубаво направената спирка, направо излизаш в калта...

  3. Анонимен
    #8

    По този повод има една хубава поговорка "Отгоре Мара гиздава отдолу гнидава". Минеш на 20 м. настрани от новоремонтирарите места в София и гледаш- разбито, мръсно, грозно. По добре е по малко да се поправя, но навсякъде. Защото пари за всичко няма.

  4. Анонимен
    #7

    най-важното е вниманието на гражданите непрекъснато да бъде отвличано или с тормоз посредством непрекъснати ремонти, или с налагането на всякакви ограничения и глоби, или с бездомни кучета, или с измисления живот на разни спортисти, политици и царски особи, както и с излъчването на безумни сериали, нон-стоп чалга...

  5. Анонимен
    #6

    Чакайте вие от тоя комуняга Братоев и от учителката по руски език от Самоковско,понастоящем кмет на столицата,да свършат работа.Те са свикнали,първо да питат началника,после да свикат съвещание,след това да направят план,после да искат пари,да възложат изпълнението на някоя тяхна фирма и накрая да ремонтират два метра път.Ей това са българските "европейци"-политици и мениджъри.Ще мине малко време и околовръстното,магистрала "Тракия" и други хвалби на властта,да бъда ремонтирани.

  6. Анонимен
    #5

    3-ти, мутрата беше казала, че Цариградското море има 10 години гаранция. Ще видиш, че само след година-две я Черепа, я Симеон Пешов, я Стенли ще спечели многомилионна поръчка да почва всичко отначало. Така е в страната на андрешковци, цоциалисти и гербави мутрета, прочели преко сили една книга през живота си.

  7. Анонимен
    #4

    защо ли точно това едвали са показали на "високите" гости :)

  8. Анонимен
    #3

    Така ресурсът за УСВОЯВНЕ никога не свършва. Вчера минах по Цариградско море, е*аси таш*ка, нищо не е поправено, настилката си стои релефна, нагъната, истинско море! Асфалтът е изнесен встрани от движението, на вълнички... Уникално, кой го плаща, има ли гаранционен срок, как се пенализира изпълнителят? Някой дали си споня кой беше?

  9. Анонимен
    #2

    Е ба ти резила. Защо всичко у нас става вече все така , на полу.

  10. Анонимен
    #1

    Важно е ремонтът никога да не свършва. Затова и ремонтираните неща още на следващата година си плачат за поправяне. Има пари да се лапат, фирми и доставчици да се хранят. Европейците изсипват пари зАлудо и развращават наш'те не-управници.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.