Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Ремонтът на ремонта на жълтите павета се надзирава непрекъснато

10 коментара
Снимка: Mediapool

Пренареждането на жълтите павета, които бяха ремонтирани по потресаващ начин, се контролира на място непрекъснато. Това заяви пред Нова телевизия столичният кмет Йорданка Фандъкова. В участъка пред парламента се работи от около две седмици. По план ремонтът трябва да приключи през септември.

Моята болка

"Моята голяма болка са жълтите павета. Те са знакови за София. Знаете, че беше безобразно наредено и се разреди по безобразен начин настилката. Поканих едни от най-добрите експерти, дадохме всичко от себе си. Сега остава строителите да си свършат работата", заяви Фандъкова.

Че паветата се знакови е безспорно, но при предишния ремонт общината отричаше да има проблеми с изпълнението. Проверки започнаха едва след като в социалните мрежи се появи запис, на който се видя как работник чупи паве, за да пасне в една от дупките. След като започна разместването на току-що наредената настилка, бе направен опит за оправдание със засиления автомобилен трафик и спирачния път на колите.

"Разпоредила съм ежедневен, непрекъснат контрол на място. И ако и този път една от най-големите строителни фирми в България си позволи да не се справи с тази задача, не просто няма да и бъде платено и ще бъде санкционирана, но това за мен ще означава че фирмата може би има други цели", каза още столичният кмет.

Метрото е гордост

Фандъкова каза още, че се гордее с развитието на столичното метро. Тя припомни, че предстои да започне строителството на още една станция в жк "Обеля". За нея всичко е осигурено.

Има подготовка и за ново 6-километрово трасе през "Слатина". Стартът на строителството обаче бе отложен заради съдебни обжалвания.

"Надявам се да стартира и участъкът през "Слатина". Това са 6 км. Тоест, оставям 10 км в строителство и няколко участъка с подготвени трасета", каза Фандъкова, която вече обяви, че няма да се кандидатира за следващ мандат на изборите наесен.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

10 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. .text
    #10

    Глейте ся, вие не разбирате: Поставянето на павета не е еднократен акт - това е процес! Процес сложен, с много тънкости и особености, не на последно място измежду които е да открад... пардон... да осигурим бъдеще на Бой... сори... софианци... :)

  2. someone
    #9

    Кво надзиравате бе, жалки общинарчета, на пешеходната пътека на "К. Величков" и "Т.Александров", като правихте островните спирки, отводнитешната шахта вече трети път потъва там и е за ремонт на ремонта! Жалки сте, некадърни цuганu идват, симулират, че я поправят и още на следващия ден асфалтът около нея е слегнал, а след месец и самата шахта пак е на калъч и за ремонт.Само усвоявате едни пари! Некадърнuци долнu!
    Никола Мушанов и Стамболийски са целите в дупки и пропадания на асфалт

  3. Коментарът е изтрит в 20:45 на 29 юли 2023 от автора.
    #8
  4. Най-скъпият американски изтребител F-35 “Мълния“ със забрана да лети при бури заради уязвимост към мълнии- укро главо-рез не търпи такива статии. Заплашват авторката с убийство. Сървърите-в сградата на ЦРУ-сащ и полша

  5. Milanova Magda
    #6
    Отговор на коментар #3

    С майсторлък! След "демокрацията" бяха разтурени всички строителни обединения в които имаше специализирани бригади / заварчици, кофражисти, арматуристи ...и павьори/. До 89г. всичко построено в страната беше проектирано и изпълнено от наши проектанти, инженери и работници. Сега няма нищо , всичко се прави за забогатяване и без качество.

  6. Milanova Magda
    #5

    Паваж не се реди с надзираване , трябват майстори павьори, за майсторите в строителството във всички видове на строителния бранш не се прави нищо, за това те забегнаха в чужбина.

  7. ABV
    #4

    Нареждането на павета - непосилна задача за ZZадунайските ZZиганистанци!

  8. ABV
    #3

    Питам се как ли са били поставени паветате преди 100 години!

  9. Жо
    #2

    Според госпожа ГрафИгнатиева, всичко друго и е наред, само жълтите павета да оправи. Явно е с къса памет.

  10. Мазен Кумунис
    #1

    Този ремонт ще го финализира единствено ДС комунистическото отроче и кмет на ПП-тата на Простий Киро и ДеБ-илите! ;)

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.