Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Росен Желязков се захваща с БДЖ и летище “София“

3 коментара
снимка БГНЕС

Основните два приоритета на новия транспортен министър Росен Желязков са решаването на проблемите в БДЖ и концесията на летище "София".

"Не мога да кажа дали съм доволен от шефа на БДЖ, защото все още не съм разговарял с него. Тепърва ще се срещам и провеждам разговори с мениджърския екип. Няма да говоря сега за кадрови промени. Към 2009 г. БДЖ са имали 900 млн. лв. задължения, които сега са изплатени. Ще се работи за модернизация" каза той пред бТВ.

Желязков обясни, че не е притеснен от обжалване на обществената поръчка за нови влакове от страна на "Сименс" и "Шкода".

Според него "един министър трябва да е добър мениджър, а не най-добрият експерт". Затова ще работи за подобряване на координацията и взимаме на решения, което е проблем за цялата администрация.

Желязков коментира и публикациите, че е близък до началника на кабинета на Борисов - Румяна Бъчварова.

"Това са жълти новини. Всеки, който е в публичната сфера не е застрахован да го залеят фалшиви новини. С Бъчварова съм работил четири години – беше добро служебно сътрудничество", каза той.

"Лично мое желание и цел е да се справя с проблема на безопасност по пътищата. Ивайло Московски свърши много работа и се надявам да я продължа", добави Желязков.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Коментарът е изтрит в 00:02 на 22 септември 2018 от автора.
    #3
  2. Светлоносец
    #2

    100 дни са си 100 дни, всеки трябва да има време да се докаже , дали работи за държавата или само за себе си. Не слуша чалга , кара мотор и най-сетне един софиянец от центъра на София в кабинета. Всеки има негативи и почти всеки би повторил негативите на тези който обвинява.

  3. Територия на Мики Маус
    #1

    Що не си гледаш чалгата бе, навместо да концесионираш за 35-50 години само и само шефа да гуше 8 цифрена комисиона? А БДЖ няма да се оправи и 10 пъти по 700 млн лв да налеете! ТОва е само предтекст за оправдание на намереиня с ВИСОК КОРУПЦИОНЕН РИСК! Райънеър обясни-в Тирана, Атина, Истамбул и Тбилиси, след подобно концесиониране се двигат многократно летините такси. До степен самолетите да ги избягват. И държавата се принуждава ЗА СВОЯ СМЕТКА да субсидира 20€ на всеки кацнал пътник. За да каца някой! Цената на нискотарифните полети ще се утрои заради летищни такси!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.