С ново лого Мтел ще променя същността си

Ръководството на Мтел показва новото лого на телекома

С ново лого, слоган, променена идентичност и дори музикален подпис Мтел поставя във фокуса на работата си своите клиенти, като заяви, че вече ще им предлага нещо повече от услуги. По-гъвкаво отношение към потребителите за бързо решаване на проблемите им, повече услуги, повече внимание, обеща главният изпълнителен директор на "Мобилтел" Андреас Майерхофер пред журналисти в понеделник, представяйки новата същност на телекома, която е "Повече за теб".

"Новият ни бранд отразява новите ни амбиции да сме различни. Посланието ни е, че сме лидерът, който е наравно с хората", заяви Мария Опренова, ръководител на проекта по ребрандирането на компанията, продължил 13 месеца.

 

В измислянето на новото лого и философия на компания е работил екип от 150 души и е била ангажирана базираната в Лондон компания "Сафрон", работила с телекоми като "Ориндж", "Тюрксел", "Телеком Аустрия", която е собственик на Мтел и др. Майерхофер не разкри колко е струвало на телекома ребрандирането, но посочи, че инвестицията е много сериозна, тъй като засяга и обновяването на близо 200 магазина на телекома, други 2 хил. обекта, където се предлагат услугите на Мтел, както и промяна на дизайна на автомобилите, на СИМ-картите и брандираните устройства и др. материали.

 

Ключово в новото лого на компанията е свързването на символа на безкрайността с началната буква М в името на "Мобилтел", която с начина на изписването ѝ в различните езици символизира вълните на водата, а звукът също се носи на вълни. В резултат на това се е получил знак, изобразяващ сякаш писти, по които тече информация, събиращи се в квадратче, приличащо на чип.

 

По думите на Майерхофер, целта е вече на Мтел да не се гледа като на доставчик на услуги, а като доставчик на начин на живот. В рекламите на оператора на заден план остават продаваните устройства, акцентът ще е върху нуждите на потребителите, носени на вълните на емоциите.

 

Компанията ще има и свой музикален подпис, който ще звучи от всяка реклама. Вече с изцяло нова визия, която не е в еднообразно червено, са 20 магазина на телекома, където клиентът може по-добре да се ориентира, търсейки необходимото му, обясняват от дружеството. Постепенно ще се обновяват и останалите търговски обекти, предлагащи услугите на оператора.

 

"Не беше лесно да оставим зад гърба си 17-годишна история и да поставим ново начало, но с ребрандирането искаме да покажем на клиентите си, че промените в компанията тепърва започват", заяви Майерхофер. Той обеща и нови промоционални продукти в следващите дни.

Споделяне
Още от Бизнес

Успешна ли е стратегията на правителството за борба с коронавируса?