Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Самсунг" очаква сериозен спад на печалбата

2 коментара
Сн. ЕПА/БГНЕС
Южнокорейският технологичен гигант "Самсунг" (Samsung Electronics) очаква спад на оперативната печалба за последното тримесечие на 2022 г. с около 69 на сто спрямо същия период на предходната година, съобщи компанията, цитирана от ДПА.
 
Очаква се и спад на продажбите с около 8.58 на сто.
 
Оперативната печалба на компанията вероятно ще възлезе на около 4.30 трилиона вона (3,4 милиарда долара) спрямо 13.87 трилиона вона за периода октомври-декември 2021 г. и 10,85 трилиона вона за третото тримесечие на 2022 г.
 
Консолидираните продажби за четвъртото тримесечие на 2022 г. се очаква да възлязат на около 70 трилиона вона спрямо 76,57 трилиона вона за периода октомври-декември 2021 г. и 76.78 трилиона вона през третото тримесечие на 2022 г.
 
"Самсунг" ще обяви официално резултатите си за тримесечието по-късно този месец.
 

Ключови думи

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. beyond_the_frame
    #2
    Отговор на коментар #1

    Анита, тех-компаниите ПЛАЩАТ, за да си рекламират продуктите, а не печелят от реклама. Друг е въпросът, че в последните години Самсунг напълниха мобилните си устройства с преинсталиран софтуер, от който няма спасение. Потребителите използват по-малко от половината от него, но въпреки това приложенията си работят на фонов режим и черпят от паметта и батерията. Затова има отлив на потребители към другите брандове, които предлагат по-изчистен интерфейс.

  2. анита хегерланд
    #1

    Всички технологични компании по света имат финансов спад, защото печелят основно от реклама, а точно това бизнесът съкращава като разход в период на криза.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.