Шефът на Асоциацията на хотелиерите: Нека не шумим за ритнатата камериерка

Шефът на Асоциацията на хотелиерите: Нека не шумим за ритнатата камериерка

Председателят на Асоциацията на хотелиерите и ресторантьорите Благой Рагин призова медиите да не вдигат много шум около случая с изританата в главата камериерка от шведски турист в Слънчев бряг. Той обясни, че такива неща стават навсякъде по света и за бранша би било хубаво този инцидент да отшуми по-бързо, за да не загубим скандинавските туристи.

"Шведските туристи са много чувствителни. Преди години имаше един случай - беше убит един барман. И те се обидиха и направиха бойкот. Няколко години не идваха по нашето Черноморие", обясни Рагин пред Нова телевизия.

По думите му тази година в туризма ни ще се влеят 250 милиона евро от скандинавските туристи, и то само от пакетите.

"Клиентите са със 17 различни вида характери и работещите в сферата на туризма трябва да се съобразяват със 17 различни вида характери. Неписаният закон е "С клиент не се спори". Второто правило е "Клиентът винаги е прав" и третото правило е "Усмивката винаги е задължителна". Рискова е нашата професия", каза още той.

Накрая Рагин призова собствениците на хотела да помогнат на камериерката.

"Бих ѝ помогнал и материално, ако е моя служителка, но колкото по-бързо този инцидент отшуми, по-добре", коментира той.

Още по темата
Още от България