Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Щрабаг" с най-ниска цена за ремонта на столичния булевард "Прага"

10 коментара

Изненадващо австрийската компания "Щрабаг" даде най-ниска цена за модернизацията на столичния булевард "Прага" в участъка между бул."Ген.Скобелев" до бул."Пенчо Славейков".

Офертата на "Щрабаг" е 1.448 млн. лв. с ДДС.

Общо бяха отворени ценовите предложения на шестима кандидати. Останалите са "ДЛВ" с цена 2 432 931.06 лв, "ГБС Инфраструктурно строителство" - 1 846 649.50 лв., "ПСТ Холдинг" – 1 603 747.36 лв., "Пътища и съоръжения" -1 560 657.24 лв. и "Трейс Груп Холд" - 1 981 122.92 лв. Всички цени са с ДДС, съобщи Столична община.

Победителят в търга се избира чрез икономически най-изгодната оферта, в която цената има най-голяма тежест – 65 точки. Техническите показатели носят 30 точки, а срокът за изпълнение е 5 точки.

Срокът за изпълнение на поръчката е две години.

"ИСА 2000" пък даде най-ниската цена в търга за рехабилитацията на ул."Кумата" и ул. "Нарцис", в която е включено и ремонта на моста над река Драгалевска в столичния район Витоша.

Офертата на "ИСА 2000" е 4.195 млн. лв. с ДДС.

Общо бяха отворени пет ценови предложения. Останалите са на консорциум "ПиМ Драгалевци" - 5 575 777.49 лв., "Щрабаг" – 4 454 476.20 лв., обединение "София Юг"-5 040 879.30 лв. и обединение "Трейс Кумата" – 5 354 949.32 лв.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

10 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #10

    Австрийска фирма, колкото аз съм Наоми Кембъл,само името е австрийско!

  2. Анонимен
    #9

    истинската цена ще се види при завършване на обекта-никога печелившата наи-ниска цена неп е изпълнявала поръчката за парите с които е спечелила търга може би №3 е прав

  3. FTA
    #8

    Колкото съм написал е, не е 200 метра. Но 2 години е адски много и за 400 метра. Дори и да сложиш подмяна на ВиК, кабели и прочие и да сложиш 25 ширина заедно с тротоарите е прекалено много.

  4. Анонимен
    #7

    Това е някакъв майтап - 2 години за някаква отсечка от 200 метра, ширината на пътя е 14-15 метра

  5. Анонимен
    #6

    Aма другари, защо плюете Щрабаг? Нещо да не ви боли за това, че дежурните печеливши ГБС, Трейс и ПСТ този път са гризнали дръвцето? Иначе, въпросът защо 300 метра се ремонтират толкова скъпо и толкова дълго е напълно резонен. Никой обаче май не обръща внимание на безумната цена за ремонта в Драгалевци, спомената във втората част на по-горното материалче.

  6. Анонимен
    #5

    Софиянски има ли участие в Щрабаг???

  7. FTA
    #4

    "Срокът за изпълнение на поръчката е две години." МОЛЯ??? И това за участък от 399.433м Вие нормални ли сте бе, малоумници?!

  8. Анонимен
    #3

    Най-ниска оферта и най-тлъст рушвет. Ето това е истинският критерий.

  9. Анонимен
    #2

    2 години за участък от 7-800 метра. И какво толкова ще модернизират! Да махнат паветата и да сложат асфалт? Там дори трототоари има, горе-долу в добро състояние, за разлика от много други места където тротоарите за разорани или въобще ги няма.

  10. Анонимен
    #1

    Къде ми изчедна съобщението - няма никаква обида към никого. Просто Щрабаг трябва да изчезне от икономическата карта, след като пропадна построената от тях част от покрива на Терминал 2, неравната писта на летището и пропадането на част от трасето на междуналосдния път от София към Оряхово

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.