Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Складовата база на "Кауфланд" у нас е с TÜV сертификат за качество

Най-големият логистичен център у нас задава нови критерии в ритейла

1 коментар
Складовата база на "Кауфланд" у нас е с TÜV сертификат за качество

Най-големият логистичен център на "Кауфланд" (Kaufland) на Балканите, който се намира край пловдивското село Стряма, получи престижния сертификат за качество TÜV AUSTRIA.

Той е издаден в удостоверение на това, че дейностите в складовата база отговарят на най-високите международни стандарти за безопасност на храните, качество на процесите и контрол на рисковете. Фокус на одита и сертификацията са процесите, свързани с приема на свежи месо и риба, съобщиха от "Кауфланд".

Лoгиcтичнaтa бaзa на лидера на бързооборотни стоки у нас се състои от две мегаструктури, разположени на площ от 112 000 кв.м.

Общият капацитетът на складовия комплекс надвишава 110 000 палетоместа. Над 1 045 000 са общо палетата, които всяка година се комисионират в него и се транспортират до всичките 63 хипермаркета в цялата страна. Около 580 служители работят за обезпечаване на всички процеси в него.

При прием на стоките на място в Централния склад се извършва и ключова част от качествения контрол на продуктите, предназначени за магазинната мрежа на най-големия ритейлър у нас.

Специалисти по качеството ежедневно одитират постъпващите артикули и съблюдават за това те да отговарят на критериите за цвят, структура, размер и вкус.

"Одитирането и издаването на сертификат TÜV е дълъг, сложен и много прецизен процес и ние преминахме успешно всички стъпки от него. Нашата логистична база няма аналог в България - както с мащаба си, така и с характера на процесите, които протичат в нея. Качественият контрол, който се извършва на място в нея и който е задължителен за всеки един продукт, който постъпва ежедневно, е нещо на което много държим и с което се гордеем", коментира Иван Чернев, изпълнителен директор на "Кауфланд България".

Процесът по издаването на TÜV сертификат включва проверка на вътрешните процедури в компанията от независими одитори.

Сертифицираният обект подлежи и на непланирани проверки, докато носи печата с логото на TÜV.

Над 150 са точките по вътрешните правилници от протокола за проверка, по които се следи за изрядността и които са затвърдени от TÜV AUSTRIA. Сред тях са критерии за хигиена, безопасност на храните, температура на съхранение и излагане на стоката, облекло и поведение на служителите, подредба и годност на продуктите. Сертификатите се издават по най-новите стандарти 9001:2015 и 22000:2018.

Кои са TÜV AUSTRIA?

Тази година TÜV AUSTRIA празнува 150 години от основаването си. TÜV е съкращение от Technischer Überwachungsverein, което преведено от немски език означава Асоциация за технически инспекции.

Тези асоциации предоставят независима експертиза, която тества, инспектира и сертифицира технологии, продукти и системи.

TÜV сертификатът гарантира, че даден продукт, услуга или процес са тествани за безопасност и че отговарят на изискванията на националните, регионалните и международните разпоредби в съответната категория. Той гарантира на потребителите, че продуктът е проверен за всякакви дефекти или потенциално опасни материали.

"Кауфланд България" - най-големият ритейлър

"Кауфланд България" е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1.9 млрд. лв. Компанията е и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6600 служители.

През 2022 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 български града.

От старта си през 2006 г. у нас до днес "Кауфланд" се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1.6 млрд. лв.

Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. анита хегерланд
    #1

    Изпреварването на "Кауфланд" по отношение на другите търговски марки у нас е поставено под въпрос. Германското правителство преразглежда политиката си за "грижата", която полага за немските фирми, които работят или инвестират в Китай. Знаем, че Германия е лидерът на ЕС, а това означава, че егерманските фирми в Китай са били прикачени зад локомотива и така са имали предимството да бъдат интегрирани в ЕС без да се борят с конкуренцията. Кауфланд и Лидъл са търговски фирми, които продават стоки, произведени в Китай за Германия. Помислете какво са проспали институциите, които се борят с монополите...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.