Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Скок на онлайн даренията в платформата DMS

През 2019 г. събраните дарителски средства са с 13% повече спрямо предходната година

2 коментара
Скок на онлайн даренията в платформата DMS

С 43% са се увеличили през миналата година онлайн даренията за каузи в дарителската платформа DMS, администрирана от Българския дарителски форум (БДФ) и фондация BCause. Запазва се тенденцията от 2018 г. все повече хора да даряват по 2 или 5 лв. всеки месец чрез телефонните си сметки. През 2019 г. броят на SMS абонаментите от 5 лв. е скочил с 28%, а този на абонаментите от 2 лв. – с 5%.

Общо 264 каузи на хора и организации са набирали средства чрез DMS през миналата година. С помощта на хиляди дарители те са получили общо 1 233 046 лв. Близо половината (49%) от тях са дошли чрез еднократни SMS-и, 34% - чрез месечни абонаменти, а останалите - чрез онлайн дарения. През 2019 г. събраните дарителски средства са с 13% повече спрямо предходната година.

С цели 91% са скочили онлайн даренията през последните два месеца на 2019 г. в сравнение със същия период от предходната година. През ноември и декември м.г. за каузите в дарителската платформа са постъпили 36 000 лв. повече, отколкото през същите месеци на 2018 г. Основна заслуга за това има обновеният интернет сайт на DMS. Той гарантира по-голяма сигурност и пълна прозрачност на дейността на платформата чрез подробни месечни и годишни отчети.

DMS предлага четири механизма за бързо, удобно и надеждно набиране на средства: еднократни или абонаментни SMS-и на кратък номер 17 777, чрез онлайн дарения през интернет системата ePay.bg и виртуален POS терминал на Обединена българска банка. В информационната кампания за популяризирането на тези дарителски механизми, която завърши преди дни, хиляди столичани и гости на София видяха оранжевата врата с логото на DMS и мотото "Отвори врата за доброто. Влез, стани дарител!" на различни места в града. Тя гостува в Бизнес парк София, Paradise Center, The Mall и ОББ Милениум център.

Част от кампанията беше Предизвикателството на DMS в социалните мрежи. В него известни личности от различни сфери подкрепиха благотворителността чрез личния си пример. Сред тях са радиоводещите Драгомир Симеонов и Митко Павлов, Красимира Хаджииванова от "Майко Мила", Део и съпругата му Мариана, пианистката и композитор Мария Каракушева, Кирил Николов - Дизела, артистите Лорина Камбурова, Орлин Павлов и Весела Бабинова.

За последните 13 години чрез платформата DMS са събрани над 10.5 млн. лв. за 1186 различни кампании. В момента на интернет адрес dmsbg.com очакват подкрепа 59 каузи за лечение на хора и 122 инициативи на неправителствени организации.   

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. БДФ
    #2
    Отговор на коментар #1

    Здравейте! Радваме се, че имаме възможност да отговорим на Вашите въпроси, защото сте напълно прав - тази информация е важна за дарителите.Кой и как определя за какво се използват парите? Добри примери: Всяка кампания в дарителската платформа DMS е заявила конкретна цел, за която набира средства. Кампаниите за лечение събират даренията в дарителски сметки, чийто специален режим не позволява изразходване на средствата извън целта на кампанията. За изпълнението на всеки превод от такава сметка банките

  2. dimitardi100
    #1

    Браво ! Това е нещо прекрасно . Дарителите ще станат още повече ако имат отговор на следните въпроси : Кой и как определя за какво да се използват парите ? Добри примери за добре изразходвани дарения и постигнати резултати ? Колко процента от даренията отиват за издръжка на организацията ?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.