Слънчев бряг без плодове и чисти чаршафи заради графика за зареждане на хотелите

Слънчев бряг без плодове и чисти чаршафи заради графика за зареждане на хотелите

Собственици на хотели, заведения, търговски обекти в курорта “Слънчев бряг” обявиха, че срещат сериозни затруднения и сътресения в работния процес заради въведеното от “Слънчев бряг” АД часово ограничение за зареждане на обектите им. Това се казва в съобщение на Съюза на собствениците в курорта, според които ограничението не е облекчило положението в курорта, а е създало повече затруднения и главоболия.

"Проблемът е един и същ всяка сутрин. Става така, че всички доставчици влизат с товарните коли по едно и също време, за да зареждат ресторанти, хотели и магазини. Често пред един хотел или ресторант има задръстване от 7-8 товарни автомобила”, обясни председателят на Съюза на собствениците в “Слънчев бряг” Елена Иванова, която е и собственик на хотел.

По думите ѝ още по-критична е ситуацията с приготвянето на сутрешното и обедно меню за гостите в хотелите. “За закуска туристите са лишени от пресни плодове и зеленчуци, тъй като дистрибуторските коли се допускат в комплекса от 10 часа. От там започва разтоварването на стоката, тегленето, описването. Става така, че в повечето случаи ги лишаваме от пресен плод и зеленчук дори и на обед, което обаче е не е по вина на хотелиерите”, заяви Иванова.

Пак заради късния час, в който се допускат разносвачите, е сложно положението и с навременната доставка на чисто спално бельо от пералните. Камериерките започват работа в 7.30 часа, а на практика не могат да си вършат задълженията, заяви Иванова.

От Съюза съобщиха, че за създалите се проблеми и изнервената ситуация със зареждането на търговските обекти, са уведомили с писмо министъра на икономиката, енергетиката и туризма Делян Добрев. От създалата се ситуация страдат най-вече туристите, посочва организацията.

Тя сигнализира и за това, че фирмите, извършващи стопанска дейност в “Слънчев бряг”- зона Изток, са принудени да си плащат, за да влизат във вътрешността ѝ.

Според собствениците, които са в постоянен конфликт със “Слънчев бряг”, от туроператорските фирми също се изисква заплащане за достъп, като такси се събират както от автобусите, извършващи трансфери на туристи, така и от представителите с леки автомобили, които посещават хотелите с техни гости. Пари се събират също от таксиметровите шофьори, файтонджиите, доставчиците, за всяка рикша и триколка също е наложена сума в размер на 600 лева. Таксиметрови шофьори обявиха, че заплащат по 840 лева, приблизително тройно по-висока е такса-файтон, казаха собственици на атракционните возила. Цената за стикер на файтон била 2400 лева.

Споделяне
Още по темата
Още от Бизнес

Как оценявате кризисните икономически мерки на правителството?