Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Смяна на директорите на БДЖ и НКЖИ

5 коментара
Смяна на директорите на БДЖ и НКЖИ

Директорите на "Холдинг БДЖ" и на Националната компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) Владимир Владимиров и Милчо Ламбрев са били освободени от длъжност от транспортния министър Христо Алексиев, който само до преди дни беше заместник на Ламбрев.

Уволненията идват ден, след като Алексиев обяви, че БДЖ е в критично състояние заради огромните си дългове и невъзможността да обслужва пътническите графици със сегашния си локомотивен състав. Министърът поиска краткосрочни мерки за решаване на проблемите и посочи, че не бива да се чакат евентуалните приходи от концесията от летище София, защото дотогава железниците ще са в несъстоятелност.

Алексиев във вторник коментира, че състоянието на БДЖ е заради недалновидна политика на мениджмънта, но не даде ясен отговор дали ще смени ръководството на железниците. Посочи само, че "ако някой не си върши работата, ще бъде сменен с по-добър“, но няма да има реваншизъм. Относно НКЖИ бившият ѝ кадър каза, че е наредил да бъдат прекратени две рамкови споразумения с фирми за ремонти по железопътната инфраструктура и да се обявяват поръчки по прозрачен начин.

Ден по-късно идва информацията за смяната на Владимиров, който на два пъти при двете управления на ГЕРБ поема ръководството на БДЖ, и Ламбрев,който пое железопътната инфраструктура през 2009 г. при първия кабинет на Бойко борисов..

За изпълнителен директор на "Холдинг БДЖ" е назначен Георги Друмев, който е дългогодишен служител на жп системата и в различни периоди от своята кариера е бил управител на "БДЖ Товарни превози“ ЕООД.

За генерален директор на Национална компания "Железопътна инфраструктура“ е назначен Красимир Папукчийски, чиято кариера е изцяло свързана с железопътната инфраструктура. Той е заемал ръководни позиции в поделение "Управление движение на влаковете и гаровата дейност“. От 2012 г. е заместник-ръководител и в последствие ръководител на звено за управление на проекти, финансирани с европейски средства, съобщиха от транспортното ведомство..

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

5 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Коментарът е изтрит в 15:18 на 3 декември 2021 от автора.
    #5
  2. Human
    #4
  3. Знайко
    #3

    По-просташки и ганьовски жест не мога да си представя. Ставаш по-голям началник и на другия ден уволняваш бившия си началник. А бе, льольо, като си преценявал дейността на човека, чийто заместник си бил, като вредна, защо не си хвърлил оставката си. Не искам да коментирам състоянието на НКЖИ, тук става въпрос за липсата на елементарна порядъчност на временния министър.

  4. Георги Бочев_deactivated_1495125538
    #2

    Много ми е интересно. Как работили дълго в железниците на ръководни постове, отново ги назначават. Сякаш те нямат никаква вина за това състояние на железниците, в това число и министъра. Ужас.

  5. Камен Илиев
    #1

    Крайно време, единия си направи футболен отбор, другият не се гледа състоянието на релсите, а в железниците мизерия и инциденти.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.