Собственикът на PRO.BG. и "Ринг ТВ" отчита загуби от медиите си в Източна Европа

Медийната групировка СМЕ, която купи българските телевизионни канали PRO.BG и "Ринг ТВ" преди една година за 172 млн. долара, отчита загуби от инвестицията в електронни медии в Източна Европа. Пред агенция "Блумбърг" шефът на групата Адриан Сарбу казва, че приходите ѝ ще останат под натиск до края на годината.

Групата разглежда всички начини за финансиране на бизнеса си в България и смята до края на годината да продаде 49% от медийните си активи в Украйна.

Според Сарбу годината е лоша за всички пазари, на която тя присъства, и четвъртото тримесечие няма да е изключение.

За цялата година СМЕ очаква спад на приходите от реклама между 20 и 30% спрямо предната година.

През първото полугодие СМЕ има оборот от 1.47 млн. долара от медиите си в България, сочи отчета на дружеството. За този период то е загубило общо 20 млн. долара срещу печалба от 78 млн. долара за същия период на миналата година.

Споделяне
Още от Бизнес

Вярвате ли на приказката на Божков за Али Баба и подкупите към управляващите?