"Софийска вода” предлага на клиентите да минат изцяло на електронни фактури

Компания "Софийска вода” предлага на клиентите си да се откажат от хартиената фактура, която получават всеки месец и да минат на електронна, съобщиха от дружеството в неделя.

За фактурите, които се изпращат всеки месец, годишно загиват хиляди дървета и се използват огромни количества вода и енергия. От юли 2010 г. "Софийска вода” въведе улеснение за клиентите си - фактурите на интернет страницата на дружеството. Това прави възможно всички клиенти, които се регистрират на интернет сайта на "Софийска вода”, да имат достъп до електронно копие на своята фактура. За да се направи регистрация, е необходимо да се въведе единствено клиентски номер и номер на фактура от последните 6 месеца.

От 1 ноември 2010 г. клиентите на "Софийска вода” вече могат да заявят пред дружеството желанието си да се откажат от получаването на хартиена фактура. С регистрирането си на www.sofiyskavoda.bg, клиентите, които се откажат от получаването на хартиен екземпляр на фактурата си, ще останат все така информирани – винаги ще могат да проверят сметката си и как са начислени ВиК-услугите, които са използвали. Освен това ще могат да ползват и архив, без да е необходимо допълнително съхраняване на документи.

За да се откажат от хартиената си фактура е необходимо клиентите да попълнят писмено заявление и да го предадат в най-удобния за тях център за обслужване на клиенти. Заявлението и адресите на центровете за обслужване на клиенти могат да се намерят на интернет страницата на дружеството.

Още от България

Адекватни ли са мерките за кризите с водата и боклука?