Softline стъпва на българския пазар

ИТ компанията разшири бизнеса си с 6 нови пазара

Softline стъпва на българския пазар

ИТ компанията Softline стъпва на българския пазар, съобщиха от дружеството. Компанията разшири бизнеса си в Източна Европа през миналата година, когато отвори офиси в Хърватия, Унгария, Румъния, Сърбия, Словения.

Softlineе една от 10-те глобални стратегически партньори на Microsoft.

Основен фокус на компанията в региона ще бъдат облачните решения и сигурност, развитие на ИТ стратегията, управление на услуги – ИТ аутсорсинг и Deployment services (сървърна технология за мрежова инсталация на операционни системи Windows).

Softline България планират да обърнат специално внимание на нишовия SMB пазар, виждайки големия потенциал в професионалното обслужване на средния бизнес - с 50 до 250 служители.

В световен мащаб Softline е сред лидерите в процесите на дигитална трансформация за партньори и клиенти от Северна и Южна Америка, Югоизточна Азия, Русия и Източна Европа.

Приходите на компанията за 2017 г. надхвърлят 1.19 млрд. щатски долара, със среден ръст на продажбите в Softline Group от над 30% през последните 10 години. Продължителният растеж на Softline продължава и през 2018 г., като приходите ѝ надхвърлят 1.27 млрд. щатски долара.

ИТ компанията има бизнес в 50 страни и офиси в 95 градаза четвърт век от съществуването си. Softline обслужва над 60 хиляди SMB клиенти и корпорации, както от частния, така и от публичния сектор, като близо 5000 специалисти помагат на клиенти и партньори да се ориентират в постоянно променящата се дигитална среда.

С приходи от над 1 млрд. долара годишно, Softline все още действа като стартъп на новите пазари.

Компанията разчита на уникален подход в така наречения бизнес "партньор-към-партньор" – изграждането на партньорски отношения с други разработчици на решения и сътрудничеството с тях.

„Темповете, с които се променя бизнеса са изключително динамични. Глобализацията и стремежа на клиентите към дигитална трансформация ни дават възможност да помогнем на местните си партньори да достигнат до международни клиенти. Можем да подкрепим български ISV да предлагат своите решения на пазара в Русия чрез нас“, казва Золтан Месарош, генерален директор на Softline за Източна Европа.

Българският екип на Softline има повече от 15 години опит на местния ИТ пазар и познава изключително добре продуктите и решенията на Microsoft.

Споделяне

Още от Бизнес