Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Софтуерна грешка или вирус мъчи интернет клиентите на БТК

25 коментара
Софтуерна грешка или вирус мъчи интернет клиентите на БТК

Проблем с грешка в софтуера или вирусна атака вероятно има БТК от края на март при предоставянето на интернет услугата ADSL, съобщиха в сряда от телекома пред Mediapool по повод периодичните проблеми с осъществяването на интернет връзката от нейни клиенти. Във вторник следобед центърът на София и част от столичните квартали, както и градовете Ямбол и Пазарджик останаха без БТК ADSL, потвърдиха от компанията. Затруднения с интернет връзката обаче е имало и в Русе, Варна и Бургас, твърдят потърпевши.

Поредният проблем за интернет потребителите на най-големия доставчик идва след като на 31 март, 1 и 2 април ползващите ADSL-пакетите на телекома в цялата страна останаха без връзка. Тогава компанията предупреди само за проблеми на 31 март и 1 април – събота и неделя, като обяснението бе, че се прави профилактика. “Профилактиката” обаче продължи и на следващия ден, което предизвика сериозни проблеми за потребителите, най-вече бизнесклиентите на БТК. Много от тях смятат, че частният монополист губи доверие.

От БТК твърдят, че още нямат обяснение за последния срив на 17 април. Проверява се дали става въпрос за грешка в софтуера или за вирусна атака, заявиха от компанията. От там изключиха възможността проблемът да е свързан с пускането на web телевизията на БТК, която от идната седмица се очаква да заработи за потребителите на ADSL.

Според специалисти по информационни технологии е малко вероятно и да е организирана вирусна атака срещу БТК.

Компенсации за недоставянето на интернет обаче се предвиждат само когато периодът надвишава пет дни, казаха от БТК, посочвайки общите си условия с клиентите.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

25 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. kuk
    #30

    за 2 млрд ойро

  2. kuk
    #29

    за 2 млрд ойро, като се замисля за скоростта на нета ми доставян от кварталният ми доставчик предполагам, че за таква скорост на БТК поне по 150лв/месец трябва да им давам за същата.....

  3. Потребител
    #28

    Лъжа е,че се е влошило само за изброените градове.В Пловдив също има големи проблеми.А най големия проблем е,че от БТК редовно лъжат и са некоректни с клиентите си...От 6 месеца съм потребител на ADSL услугата,но нито един ден несъм имал стабилна скорост,за каквато плащам.На въпросите ми на тел.070017111,винаги ми отговарят на принципа,на-"повредата е във вашия телевизор".Причината е много ясна:в България всички монополисти назначават персонала си по роднинска линия и не им пука за клиентите им,т.е.работят по правилата на Топлофикация,които се свеждат до "клиентите са стадо,което трябва да бъде оскубано",и няма кой да им потърси сметка...

  4. Атсака
    #27

    Къде мога да намеря партизанския филм "Али Баба и четиридесетте разбойника", в главните роли с Тодор Живков като Али Баба и цялото Политбюро и ЦК като 40 те разбойници?

  5. 18
    #26

    .

  6. nik
    #25

    "Софтуерна грешка мъчи...", а азис ще пее по предизборните митинги на бсп.

  7. 17
    #24

    Советский микрокомпьютер – самый большой микрокомпьютер в мире!Ни шагу назад!Поздрави

  8. Хриси
    #23

    Само три дни нямало интернет, така ли?! - Много интересно ние що нямахме пет дни. Къде ни е компенсацията?! Що се отнася до прекратяването на договорите и дървените философи - прекратяване НЯМА. Плащаш неустойки до посиняване, дори да си недоволен от "услугите" им...А за телефоните им не искам да говоря изобщо - пет дни (не броим почивните) без телефони, защото не сме си платили сметката. Не сме си я платили, защото не сме получили фактура. Съгласете се, че във фирмата имаме и серия други занимания, освен да следим сметките на БТК. Платихме я и ни пуснаха телефоните след шест дни (с почивните)... И това ако е услуга...

  9. One Lady
    #22

    Господине ABE, искам да те видя като станеш на 40 какви ще ги дъвчеш. Не остаряват само тези, които си отиват рано от този свят. Не ти го пожелавам. А що се отнася до БТК, всички тия простотии за хранилките и т.н. са измислени от такива като теб, които нямат понятие за какво става дума.

  10. ABE
    #21

    Хайде бе, БТК имат проблеми, аз ползвам нет от тях 2 години и половина вече, и съм супер доволен, и скоростта си е скорост, и up time-a си е супер. А колкото до младите менаджери, какво искаш, да седят 40-50 годишни които цял живот са били на хранилка от държавата в частна компания? Е няма как да стане! Ако не ви харесва напористият млад ръководител, ами вървете на село да пасете овцете. Там цял ден само седиш и ги гледаш как ядат трева.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.