Софтуерна грешка или вирус мъчи интернет клиентите на БТК

Софтуерна грешка или вирус мъчи интернет клиентите на БТК

Проблем с грешка в софтуера или вирусна атака вероятно има БТК от края на март при предоставянето на интернет услугата ADSL, съобщиха в сряда от телекома пред Mediapool по повод периодичните проблеми с осъществяването на интернет връзката от нейни клиенти. Във вторник следобед центърът на София и част от столичните квартали, както и градовете Ямбол и Пазарджик останаха без БТК ADSL, потвърдиха от компанията. Затруднения с интернет връзката обаче е имало и в Русе, Варна и Бургас, твърдят потърпевши.

Поредният проблем за интернет потребителите на най-големия доставчик идва след като на 31 март, 1 и 2 април ползващите ADSL-пакетите на телекома в цялата страна останаха без връзка. Тогава компанията предупреди само за проблеми на 31 март и 1 април – събота и неделя, като обяснението бе, че се прави профилактика. “Профилактиката” обаче продължи и на следващия ден, което предизвика сериозни проблеми за потребителите, най-вече бизнесклиентите на БТК. Много от тях смятат, че частният монополист губи доверие.

От БТК твърдят, че още нямат обяснение за последния срив на 17 април. Проверява се дали става въпрос за грешка в софтуера или за вирусна атака, заявиха от компанията. От там изключиха възможността проблемът да е свързан с пускането на web телевизията на БТК, която от идната седмица се очаква да заработи за потребителите на ADSL.

Според специалисти по информационни технологии е малко вероятно и да е организирана вирусна атака срещу БТК.

Компенсации за недоставянето на интернет обаче се предвиждат само когато периодът надвишава пет дни, казаха от БТК, посочвайки общите си условия с клиентите.

Още по темата
Още от Бизнес

Проявите на расизъм на националния стадион бяха: