Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Спад в търсенето на агнешко за Великден

"Лидл" ще зареди магазините си със 170 тона българско агнешко

1 коментар
Спад в търсенето на агнешко за Великден

Спад в търсенето на агнешко и други продукти за Великден заради затворените ресторанти, прогнозира министърът на земеделието и храните Десислава Танева. Тя увери, че нищо няма да липсва на великденската ни трапеза.

"Лидл" ще зареди супермаркетите си с агнешкото месо, козунаци, яйца и зеленчуци за Великден от български производители, съобщиха от компанията.

"Лидл" работи с две големите български месопреработвателни предприятия от години, които ще доставят 170 тона агнешко за всичките ѝ 101 магазина. Те са сертифицирани и могат да осигурят нужните обеми за всичките 101 супермаркети на веригата. Двата месокомбината работят с 5 кланици, добиващи агнета от регионите Търговище, Шумен, Разград, Русе, Силистра, Пловдив, Пазарджик, Сливен и Кърджали.

За трета поредна година веригата продава и български козунаци по традиционна рецепта. Българският производител е сред водещите у нас и освен козунаци, в момента компанията предлага близо 40 негови продукта в търговската си мрежа в цялата страна.

Тази година в "Лидл" близо 70% от яйцата за празника ще са от български произход. Вносни ще са само белите яйца, които родните производители не могат да осигурят в достатъчен обем, отговарящ на потребителското търсене. "Лидл България" работи с 5 български ферми за доставка на яйца от района на Пещера, Асеновград, Велико Търново, Добрич и Ямбол. Една от фермите изнася яйца за румънския пазар чрез "Лидл".

Над 20 са българските плодове и зеленчуци, които веригата предлага в момента. Сред тях са краставици, розови домати, салати, пресен лук, спанак, моркови, пресни картофи и много други. Обичайно в този период на годината компанията работи с около 14 доставчика на български плодове и зеленчуци. През лятото те стават над 20, като за отделните продукти някои от тях работят с повече от един производител.

От стъпването си на пазара през 2010 г. "Лидл България" работи активно с български производители. За това време броят им е нараснал двойно и към момента те са близо 200. Преобладаващ е делът на доставчици в продуктови групи, които са основни за българската трапеза – хляб, прясно месо и колбаси, млечни продукти, плодове и зеленчуци.

"Лидл България" работи и подкрепя българските производители в две основни посоки - възможности за реализация на българския пазар и възможности за износ. В рамките на страната българските производители имат възможност за реализация чрез филиална мрежа от 101 магазина в 48 града. Пример за успешно партньорство в тази посока е бранда "Родна стряха", под който се продават 74 продукта от 32-ма български производители.

анкета

Вие ни познавате. Нека го направим взаимно!

Отделете няколко минути за анкетата и ни помогнете да сме ви по-полезни.

Ключови думи

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Коментарът е изтрит в 18:36 на 28 март 2022 от автора.
    #1

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

Вие ни познавате. Нека го направим взаимно!

Отделете няколко минути за анкетата и ни помогнете да сме ви по-полезни.

Участвам