Спотифай отчете скок на платените абонати, приходите изпреварват очакванията

Спотифай отчете скок на платените абонати, приходите изпреварват очакванията

Спотифай (Spotify Technology) отчете скок с 31 процента на платените абонати на музикалната си стрийминг услуга до 130 милиона, изпреварвайки очакванията, предаде Ройтерс. Приходите през първото тримесечие са се увеличили с 22 на сто въпреки забавянето на продажбите на реклами заради разпространението на коронавируса.

Приходите за разглеждания период са били 2,04 милиарда долара, докато анализаторите очакваха 2 милиарда приходи.

Акциите на шведската компания поскъпнаха с 2 процента преди началото на официалната търговия.

Спотифай, който пусна услугата си преди над десетилетие и се сблъсква с конкуренцията на Епъл (Apple) и Амазон (Amazon), печели като продава абонамент за музика и като пуска реклами на потребителите, които ползват услугата безплатно.

Имаме късмет, че като бизнес можем да работим при много малки сътресения, а надеждата ни е, че предоставяйки музика, информация и бягство за мнозина, може да доставим и радост и успокоени, се посочва в изявление на компанията.

За второто тримесечие Спотифай очаква платените абонати да бъдат между 133 милиона и 138 милиона.

Спотифай уточни, че е започнал да отчита забавяне на продажбите на реклами през последната седмица на март, тъй като рекламодателите са затегнали кесиите си заради разпространението на коронавируса.

За първото тримесечие платените абонати все пак са се увеличили с 31 процента на годишна основа. Анализаторите очакваха те да достигнат 128,6 милиона.

Споделяне

Още от Бизнес