"Старбъкс" (Starbucks) стана поредната компания, която спира да рекламира в социалните мрежи, съобщи Асошиейтед прес.
Редица други обявиха същото, след като организации за граждански права подеха бойкот на "Фейсбук" (Facebook), понеже социалната мрежа не правела достатъчно срещу расизма.
Компанията, която има верига от кафенета, каза, че действията ѝ не са част от кампанията, но ще спре да рекламира в социалните мрежи, докато обсъжда с организации за защита на гражданските права и своите медийни партньори как да бъде спряна речта на омразата.
Ключови думи
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
3 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Гоуем праз.
Някой задава ли си въпроса защо съществува "реч на омразата"? Какво поражда критицизъм към някои социални групи хора? Дали трябва да "обичаш" групи хора които имат нисък IQ, слабо образование и като следствие лошо платена работа, склонни са към криминални действия и корупция, не зачитат законите и правилата в обществото което ги е приютило и поело издръжката им и т.н. Все въпроси които либералите и демократите старателно избягват и ако ги зададеш веднага ставаш "расист".
Интернет е голям и реклама дебне отвсякъде!