Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Световният рекламен пазар стига дъното догодина

0 коментара

Световният пазар за реклама ще достигне своето дъно през 2010 г. и ще започне да се оттласква нагоре, сочат данни на агенцията “ЗенитОптимедия“, цитирани от Mad.co.uk в понеделник. Прогнозите са и за по-голям срив на пазара като очакванията са той да намалее с 8.5 процента, вместо с 6.9 процента, както се смяташе по-рано.

Единствено онлайн рекламата ще отбележи ръст от 10.1 процента, независимо от финансовата криза, пише изданието. Така през 2011 г. на интернет рекламата ще се падат 15 на сто от всички разходи на рекламодателите, като най-голям принос в увеличението ще има платеното търсене, което се смята за идеалният начин за привличане на потребители, търсещи изгодни условия за покупки.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.