Световният пазар за реклама ще достигне своето дъно през 2010 г. и ще започне да се оттласква нагоре, сочат данни на агенцията “ЗенитОптимедия“, цитирани от Mad.co.uk в понеделник. Прогнозите са и за по-голям срив на пазара като очакванията са той да намалее с 8.5 процента, вместо с 6.9 процента, както се смяташе по-рано.
Единствено онлайн рекламата ще отбележи ръст от 10.1 процента, независимо от финансовата криза, пише изданието. Така през 2011 г. на интернет рекламата ще се падат 15 на сто от всички разходи на рекламодателите, като най-голям принос в увеличението ще има платеното търсене, което се смята за идеалният начин за привличане на потребители, търсещи изгодни условия за покупки.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент