"T Maркет" увеличи оборота си с 22% през 2016 г.

Българското дружество е с най-голям ръст в групата

"T Maркет" увеличи оборота си с 22% през 2016 г.

"Максима България" отчете с над една пета ръст на оборота за 2016 г. спрямо година по-рано. Финансовите резултати на компанията, която оперира на българския пазар чрез търговската марка "Т Maркет", се движат нагоре за пета поредна година.

Търговският оборот на дружеството през миналата година е нараснал с 22.1% до 172.9 милиона лева без ДДС (88.4 милиона евро).

През 2015 г. веригата отчете ръст на оборота от 10.4% до 141.6 милиона лева без ДДС (72.4 милиона евро).

През миналата година "Максима България" разшири търговската си мрежа у нас. Компанията отвори нови 14 супермаркета на българския пазар. В тях са инвестирани над 19.6 млн. лева (10 млн. евро). Така общият брой на магазините "T Maркет" достига 61 в 30 града в цялата страна.

"Максима България" е част от холдинга "Максима Груп" (Maxima Grupe), който оперира вериги за търговия с бързооборотни стоки в Литва, Латвия, Естония, България и Полша.

През 2016 г. българската компания отчита най-голям ръст на търговския оборот в групата.

Първият обект от веригата "T Maркет" отваря врати в България през 2005 г. Към днешна дата в компанията работят над 1400 служители.

Още от Бизнес

Кой според вас стои зад решението за отстраняване на Силвия Великова?