Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Теленор" сменя името си на "Йеттел“

6 коментара
"Теленор" сменя името си на "Йеттел“

"Теленор"- България съобщава, че от 1 март компанията ще се нарича Yettel ("Йеттел"). Промяната на името е част от по-широката инициатива за ребрандиране в България, Унгария и Сърбия, където телекомуникационните дружества, част от PPF, оперират под марката Telenor.

Теленор започва прехода към новия си бранд от днес, като целта е той да приключи във всички аспекти до края на март. Промяната на марката ще бъде неусетна за клиентите, като от тях не се изискват никакви действия. По време на прехода към новия бранд Теленор ще отговаря на всички въпроси на клиентите си в кратки срокове. Официалното и пълно разкриване на бранда Yettel ще стане на 1 март. Дотогава за повече информация посетете www.telenor.bg/yettel.

"Нашата бизнес стратегия е съсредоточена върху три ключови цели. Първо, искаме да предоставяме на нашите клиенти най-доброто обслужване. Второ, да оперираме с най-съвременни телекомуникационни мрежи и трето, да постигнем най-високи нива на ефективност и рентабилност. Силният бранд е от решаващо значение за постигане на нашата визия", заяви Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.

"Днес започваме нова глава в историята на трите пазара в портфолиото на PPF Telecom Group, надграждайки солидната позиция, създадена от много успешния бранд Telenor. Амбицията ни е да сме още по-близо до нашите клиенти, създавайки допълнителна стойност чрез новия бранд Yettel."

Yettel е модерен бранд. Той включва най-новите тенденции, като в същото време отчита все по-нарастващата роля на технологиите в живота на хората. Създаден на база на потребителските представи и пазарните проучвания, той цели да подобри живота на клиентите с иновативни продукти и услуги.

"Yettel е ново име, нова дума. През 2022 г. планираме вълнуващи нови продукти и услуги, като стратегическият ни фокус остава същият: да растем и да развиваме българския пазар чрез използването на технологии от следващо поколение в полза на нашите клиенти, като се стремим да внесем положителна промяна в бизнеса и обществото", каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Теленор България.

Ключови думи

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

6 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. анита хегерланд
    #6

    На пазара има нов собственик.

  2. SILENCE
    #5
    Отговор на коментар #4

    Да, но като има и телевизия, бих предпочела да са те, а не да търпя телюФците от А1. Направо са безобразни.

  3. бат Ники
    #4
    Отговор на коментар #1

    Доста повърхностно съждение. Телевизията е важна само за индивидуалните абонати. На мен като бизнес абонат, телевизията ми е през ...

  4. olele
    #3
    Отговор на коментар #2

    то същото де, хем ги има , хем ги няма

  5. иван колев
    #2

    Да се бяха прекръстили Йети- хем уж ги има, а всъщност ги няма.

  6. Javor
    #1

    Без телевизия им е спукана работата

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.