Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"ТикТок" е марката с най-голям растеж на стойността през 2021 г.

2 коментара
"ТикТок" е марката с най-голям растеж на стойността през 2021 г.

Социалната мрежа "ТикТок" (TikTok), известна с кратките си видеа и много харесвана от младежите, е била най-качваното приложение през 2021 година и отчита огромно покачване на стойността на марката си, макар и без да успее да достигне Топ 10 на големите американски технологични компании. Това сочи проучване на "Бренд файненс" (Brand Finance), основаващо се на различни данни като облик, постижения и оборот и цитирано от Франс прес.

"ТикТок" заема 18-а позиция в класацията на "Бренд файненс", но е с най-силно изкачване в списъка.

Марката е достигнала международно признание само за няколко години и растежът ѝ не показва никакви признаци на забавяне, коментира Бертран Шове, генерален директор на "Бренд файненс, цитиран в комюнике.

Компанията майка на "ТикТок" - "БайтДенс" (ByteDance), отчита увеличение на оборота със 70 процента за една година до около 58 милиарда долара през 2021 година.

"ТикТок" обаче не успява да достигне 10-те американски технологични мастодонта. "Епъл" (Apple) запазва титлата си на най-скъпа марка в света, първата, която достигна 3 трилиона долара пазарна капитализация.

Следват "Амазон" (Amazon), "Гугъл" (Google) и "Майкрософт" (Microsoft), а "Фейсбук" (Facebook) е на седмо място.

Друг забележителен елемент в проучването е засилването на американско-китайската ос.

Две трети от марките в класацията на 500 компании са от САЩ (49 процента) и Китай (19 процента).

Като се прибавят всички марки, Франция застава на 5-о място в класацията по географски регион, изпреварена от Германия и Япония.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. анита хегерланд
    #2

    Нашият министър на развитието може да помисли как да влезе в технологичната вълна. Една практична възможност за това са телефонните приложения, както сега се използват от американския бизнес. Нашият вариант е да бъдат написани от български програмисти, да служат на български фирми и това да се облага с данъци, за да е полезно за държавата. Телефоните в 21 век спестяват време, като от всяко изтеглено приложения потребителите получават платена услуга, която им спестява време, а носи ползи и създава нов вид пазар за бизнеса.

  2. стефчо
    #1

    Е, когато зад гърба ти стои Мечо Пух Си и ти налива средства самата Китайска Комунистическа Партия.. смееш ли да не бъдеш в бърз растеж? :p

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.