Три авиокомпании бяха назначени в сряда от правителството за превозвачи по международните въздушни линии между България и Китай.
"България Ер" и "Гъливеър" ще возят пътници и ще извършват редовни комбинирани превози между София и Пекин и София и Шанхай, а "Компас Карго Еърлайнс" ще води редовно товари между София и Шанхай, както и до Джънджоу и Шънджън.
"България Ер" ще лети по маршрутите София-Пекин-София и София.Шанхай-София три пъти седмично, а "Гъливеър" – три пъти.
Въздушните линии са договорени със спогодба за въздушен транспорт между Китайската народна република и Република България и Меморандум за разбирателство между въздухоплавателните власти на двете държави, в сила от 8 декември 2023 г.
Изпълняването на редовни полети по линиите ще създаде пряка въздушна свързаност между Република България и Китайската народна република и ще подобри свързаността на страната ни с далечния Изток. Това ще подпомогне развитието на сътрудничеството и ще открие нови възможности за по-бързото изпращане на товари, както и осъществяването на пътувания на граждани от двете страни, посочва се в правителственото прессъобщение.
Ключови думи
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
2 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Не, не е издържано в авроатлантически дух. Междинното кацане ще е в Анкоридж, което засега напълно отговаря на евроатлантическите изисквания.
Ще има ли междинно кацане на Шереметиево?