Троен скок на продажбите на “Ауди” у нас

Трикратен ръст на продажбите бележи марката “Ауди” в България през 2005 г., съобщиха в понеделник от “Порше БГ”, вносител на компанията, който пое от юни миналата година дистрибуцията на луксозните автомобили у нас.

Само за втората половина на годината на пазара са реализирани 151 автомобила с марката Ауди, като за сравнение през цялата предходна 2004 година са били продадени 104 броя

За трикратния ръст в продажбите допринасят успешните търговски механизми, модерната ценова политика, професионалното обслужване на новия екип и съкратените срокове на доставка от склада в Будапеща, посочиха от “Порше БГ”, който е 100% собственост на едноименния австрийски холдинг със седалище в Залцбург.

Споделяне
Още от Бизнес

Защо името на премиера се свързва с аферата с къщата в Барселона?