Само за втората половина на годината на пазара са реализирани 151 автомобила с марката Ауди, като за сравнение през цялата предходна 2004 година са били продадени 104 броя
За трикратния ръст в продажбите допринасят успешните търговски механизми, модерната ценова политика, професионалното обслужване на новия екип и съкратените срокове на доставка от склада в Будапеща, посочиха от “Порше БГ”, който е 100% собственост на едноименния австрийски холдинг със седалище в Залцбург.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент