Уеб платформа прогнозира кои имоти ще бъдат пуснати за продажба

Разработката е на българска компания за британския пазар

Уеб платформа прогнозира кои имоти ще бъдат пуснати за продажба

Българската фирма "Грайнд Уеб Студио" разработи първата по рода си платформа, прогнозираща кои недвижими имоти предстои да бъдат пуснати в продажба през следващите няколко месеца, съобщиха от компанията.

Платформата се нарича SmartScope и е създадена за едноименната британска онлайн компания.

Платформата за прогнозиране на пазара обединява някои от най-иновативните технологични сегменти – машинното обучение и изкуствения интелект, обработката на големи масиви от данни (т.нар. big data) и други.

SmartScope е създадена конкретно за пазара на недвижими имоти. Тя е базирана на "облачна" архитектура и има мощен алгоритъм за машинно обучение (т.нар. machine learning), чрез който анализира данни за хиляди променливи отнасящи се до домакинствата във Великобритания.

На база на това тя може да прогнозира с висока степен на прецизност кои домакинства има най-голяма вероятност да продадат своите имоти през следващите 180 дни. Това от своя страна позволява на фирмите от бранша да увеличат значително процента на сключените сделки от всичките си обаждания към потенциални клиенти.

"Уеб технологиите отдавна не са просто създаване на работещи сайтове. През последните години секторът се променя динамично под влиянието на сегменти като машинното обучение, виртуалната реалност и обработката на големи масиви от данни. Това прави проектите много по-комплексни и по-интересни. Нашият екип се стреми още от сега да се позиционира в тези области и фактът, че бяхме избрани за реализирането на един от най-големите и иновативни проекти в сферата на недвижимите имоти в Европа, какъвто е SmartScope, е показателен за успеха ни", коментира Ивайло Кармазов, съосновател на "Грайнд Уеб Студио".

Компанията е сред успешните български уеб агенции със стотици интернет проекти в България, Великобритания, САЩ и други страни. Сред клиентите ѝ са Google, американският телеком AT&T, застрахователното дружество Generali и много други.

Платформата SmartScope е част от бързо развиващия се технологичен сегмент "Прогнозен маркетинг" (Predictive Marketing). Той позволява на компаниите да използва различни показатели, за да прогнозират поведението на клиентите и възможността да вземат решение за покупка в бъдеще.

Споделяне
Още от IT