Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Усилията на управляващите не отивали само в магистралите

В ход е ремонтът на 1000 км пътища втори и трети клас

7 коментара
Лиляна Павлова, сн. БГНЕС

Около 1000 километра рехабилитация на втори и трети клас пътища е в ход в момента, каза в четвъртък регионалният министър Лиляна Павлова пред БНТ. “Така че безспорно не можем да говорим, че правим само магистрали, фокусът е и върху по-малките пътища”, добави тя. Ремонтите се правят с пари от Оперативна програма “Регионално развитие”.

През септември, ако няма обжалване на процедурите, започва ремонт на трите опасни виадукта на “Тракия” и “Хемус”, за които беше обявена съкратена конкурсна процедура за избор на изпълнители, съобщи още Павлова. Десет фирми и сдружения подадоха оферти, 9 от тях бяха допуснати до второ ниво – изготвяне на техническа и ценова оферта.

 

Те са поискали удължаване на срока за подготовка на предложенията си и той е удължен до 18 август. "Аз се надявам, че септември месец реално, ако няма обжалвания и ако всичко е наред с документацията, ще започне ремонтът на тези мостове”, каза Павлова.

 

По думите ѝ за по-голяма сигурност в района на мостовете (61-ви и 67-ми на “Тракия” и “Бебреш” на “Хемус”) е ограничена скоростта на движение като към момента други предпазни мерки не се налагат. При започването на ремонта движението поетапно ще бъде затваряно, за да се наруши минимално преминаването по трасето.

 

Павлова каза още, че “следващата, или по-скоро по-следващата година” ще започне пълна рехабилитация на старите отсечки от “Тракия”. “За да бъде оправен един малък участък от 60 километра, на нас са ни необходими приблизително 60 милиона. Така че поетапно в годините напред ще се залагат пари в бюджета и малко по малко ще се оправя”, каза Павлова.

 

Министърът съобщи още, че четири общини пилотно са получили 16 млн. лв., с които да изградят по тяхна преценка жилища за ромите, които живеят там. Целта е ромите да участват в строителството и да поемат ангажимент децата им да ходят на училище, както и да си плащат сметките. "Това е истинската интеграция", посочи Павлова в отговор на въпрос каква е целта на изготвяната в момента карта на ромските гета.

 

Тя каза, че една от мерките да се реши проблемът с незаконните ромски гета, които би трябвало да се съборят, а хората да останат на улицата, е промяна в Закона за устройство на територията. Тя предвижда промяна в срока на т. нар. търпимост към сгради

 

“Ние искаме този период на търпимост да го увеличим до 2001 година за абсолютно всички сгради, които са изградени до 2001 година, стига, разбира се, да не са изградени на незаконен терен, в чашка на язовир или нещо толкова фрапиращо”, каза Павлова.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

7 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #7

    Всички знаем, че Борисов строи пътища и инфраструктура ВСЪЩНОСТ за да КРАДЕ. И това са на практика виртуални обекти - тези магистрали съществуват само в главите на тъпите и простите му последователи, ГЕРБЕРАСТИТЕ, които, освен да Му лижат някои части на тялото, друго не знаят! Ние, умните и интелигентни привърженици на тройната коалиция, най-компетентното управление, което България е виждала през цялата си история, не му хващаме вяра с тия магистрали, те на практика НЕ СЪЩЕСТВУВАТ, плод са на ГЕРБЕРАСТКАТА

  2. Анонимен
    #6

    Усилията отиват най-вече за яко крадене

  3. Анонимен
    #5

    Тая лелка много хубаво говори! И много хубаво лъже! Какво друго е могла да научи в здравото комунистическо семейство, в което са я откърмили, та да стане толкова ценен герберски (мутренски) кадър!

  4. Анонимен
    #4

    Усилията на управляващите не отивали само в магистралите. Усилията им отиват основно за овладяване на целия бизнес с политически натиск, изнудване и рекет. България се превръща в една малка Русия на Балканския полуостров, а Борисов - в един голям и дебел Путин.

  5. Анонимен
    #3

    Естествено, има и други начини за "усвояване" на средства, пълнене на гушите на приятелчета и прибиране на полагащите се комисионни. Няма аз да ги уча. Червените разбойници го практикуват от 1944 г. до ден днешен.

  6. Анонимен
    #2

    Защото е внуче на славната партизанска бригада "Чавдар" и дете на високопоставени другари от ЦК на бКП. Изключително демократичен произход, формирал светогледа и убежденията на министърката, характерна за комунистическия характер на управляващите.

  7. Анонимен
    #1

    Тази как защо гледа като пишкаща овца

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.