Промяната в посоката на ледохода е довела до струпване на огромни маси лед, чиято височина е по-висока от бордовете на кораба, уточняват от "Варна Шипинг енд Трейдинг". Някои от парчетата лед са с дебелина над метър, тежат един тон и създават опасност за пробив на борда на кораба.
Българският плавателен съд е подложен на силен натиск от заобикалящото го ледено поле и на удари в корпуса. Операцията по спасяването на българския кораб започна на 31 януари, но до момента действията за изтегляне на плавателния съд до пристанището са неуспешни.
От "Варна Шипинг енд Трейдинг" потвърждават, че ще изплатят договорените почасови ставки на украинските съдове - ледоразбивачът "Капитан Белоусов" и буксиращият кораб "Портовик", които участват в спасителните дейности.
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
2 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
каква евакуация,акораба и товара,та той не е пробит,а заклещен от леда.ще го изтеглят и ще вземат добри пари ,а застрахователя ще трябва да плати.
нямат ли по тези места?