Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Варненското парно ревизира отстъпките за клиентите си

1 коментар
Варненското парно ревизира отстъпките за клиентите си

От 1 септември варненското парно променя търговската си политика и ограничава разходите си за даваните досега отстъпки на клиентите си, съобщиха от "Далкия Варна" в петък. Причината за тези действия е в ценовата политика на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, която от 1 юли 2014 г. вдигна цената на топлинната енергия и оряза цената на произвежданата от топлофикациите електроенергия. Това според дружеството изчерпва възможностите му за поддържане на социалните му функции.

От компанията посочват, че са се опитали през последните два месеца да запазят ценовите си условия, но все пак се налага от 1септември да бъдат променени определените от компанията пределни цени на битово-горещата вода, както и към разходите от загуби на битово-горещата вода в сградните инсталации, собственост на клиенти на дружеството.

Така пределната цена за затопляне на вода поскъпва с едни лев от сегашните 7.90 лв./куб. м. В случай, че не настъпят нови, по-благоприятни изменения от страна на регулатора, новата пределна цена от 8,90 лв. ще стане 11.90 лв. от 1 януари 2015 г., съобщават от дружеството.

То обаче информира клиентите си, че ако подменят сградната си инсталация за топла вода, ще намалят разходите си под обявената цена. "Запазвайки социалната си отговорност и ангажираност, ние подпомагаме финансово нашите клиенти, за да извървим заедно пътя към едни приемливи, ниски ценови нива на топлата вода, която предлагаме“, посочва в съобщението Орлин Пенков, ръководител на търговския отдел и топлопреносната мрежа в компанията.

Освен това вече варненското парно ще начислява разликата между общия водомер в сградата и сбора от индивидуалните такива. Желаещите да получават фактура за точното изразходвано количество топла вода, без неудобството от предоставяне на отчетни данни всеки месец и без начисляване на загуби в сградата, могат да преминат към дистанционно отчитане, отново с финансовото съдействие на "Далкия Варна”., посочва фирмата. Монтирайки модули за дистанционен отчет на водомерите си, клиентите получават търговска отстъпка в размер на сумата, необходима за заплащането на топлината енергия за загряването на 11 куб.м. вода, за срок, не по-дълъг от 2 месеца.

Топлофикационното дружество въвежда и нова услуга за отоплителен сезон 2014/2015 г., с цел да стимулира клиентите си да използват централно отопление. Компанията предлага възможност за заплащане на ползваното отопление на фиксирана максимална месечна вноска, само за посочена от клиента отопляема площ.

Всички останали действащи отстъпки, като "Всички заедно”, "Групово плащане” и “Първо число”, предоставяни досега от "Далкия Варна”, остават в сила, посочва компанията.

"След години на успешна и последователна политика в посока оптимизиране на разходите и промяна на бизнес модела, с една единствена цел - достигане и поддръжане на приемливи цени за нашите клиенти - тази година ДКЕВР направи промени, които силно и негативно повлияха на целия сектор. Въпреки това, ние ще направим всичко, което е по нашите сили, за да задържим клиентите си и да развием този най-екологичен, здравословен и ефективен начин за отопление и битово горещо водоснабдяване“, каза Тодор Николов, изпълнителен директор на "Далкия Варна".

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. hhhhhh
    #1

    Не ви ща ни парното, ни топлата вода, ни сградната ви инсталация. Като сте толкова загрижени за клиентите ви-крепостни селяни, кажете как да се откажем от социалната ви дейност. Пропуснали сте да напишете, че от 2008 г. осигурявате заплати на съдийките от варненския районен и окръжен съд, на призовкаджиите, на роднините им адвокати и на държавните и частните съдебни изпълнители и на малоумния си арменски щристконсулт като най-редовно съдите любимите и доволни клиенти на социалната ви услуга.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.