Клиентите на пътническите превози на БДЖ вече ще могат да следят онлайн движи ли се по разписания или закъснява влакът, който ще ползват или ще посрещат близък човек, пътуващ с него. Това стана възможно, след като "БДЖ-Пътнически превози” подобри информационното си обслужване като прибави на сайта си активен бутон LIVE електронно табло.
При въвеждане на конкретна гара всеки може да проследи дори през мобилния си телефон кога се очаква да пристигне или замине влакът от съответната гара и ако закъснява, с колко минути.
Новата функция напомня на съществуващата такава за електронните табла, но вече е усъвършенствана с информация за всички гари и за движението на влаковете в реално време.
Публикуването на актуална информация за движението на влаковете значително ще подобри информираността на клиентите на националния железопътен превозвач, които ще могат да проверяват по всяко време има ли закъснение или извънреден престой на влака, с който са предпочели да пътуват, посочват от БДЖ.
Ключови думи
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
3 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
БДЖ може и да не закъснява, ако има висока цена. Т.е. ако се позволи на частни лица да превозват определен багаж, който не могат да качат на автобус, то повече хора биха се возили на влак, без да се притесняват дали ще закъснее. Закъсненията винаги са плод на лоша организация.
Последния път, когато се опитах да използвам услугите на БДЖ (септември месец, направелние София-Пловдив) закъснявах много, на гишетата имаше големи опашки и реших да се кача във влака без билет, с идеята да си купя такъв от кондуктора.
Обявиха закъснение от 10 мин - точно толкова, колкото да се зачудя дали да не слеза да си купя билет. Все пак реших, че времето няма да ми стигне и си останах на мястото.
В крайна сметка след 10 минути влакът не тръгна, а обявиха ново закъснение - този пък от 20 …
мин. После ново от 10. После още едно.
Сред пътниците плъзна мълва, че чакаме локомотив. След малко дочух потвърждение от потна и изнервена служителка на БДЖ, крещяща нещо на перона - влакът, макар и композиран и пълен с пътници, е без локомотив и не се знае кога ще пристигне такъв.
В крайна сметка почаках към час и половина, като през 10-20 минути обявяваха все ново и ново закъснение... и накрая реших да си взема шапката и да сляза от влака - все пак нямах билет.
Останалите пътници тепърва се питаха как и откъде да си върнат парите за закупените билети..
Не знам още колко са чакали и дали в крайна сметка се е появил локомотив.
Напомням, става въпрос за извън-ваканционен период и за една от основните ЖП отсечки в България.
Та мисълта ми е, че за да бъде меродавно, това ново електронно табло на БДЖ трябва да има един-единствен бутон с въпрос: "Закъснява ли влакът?".. а като го натиснеш, просто ще получаваш отговор: ДА.
Повече не е нужно.
...."Дори и през мобилния си телефон!"