Седмичникът "Капитал" е лидер сред българските брандове, а Google е начело сред глобалните, съобщи в сряда мениджърът на „Superbrands” за България Мила Бехар. Петстотин български и световни марки и компании са били избрани за „Business Superbrands” у нас.
„Business Superbrand” е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Такава мярка трябва да демонстрира качество, надеждност и познаваемост.
„Business Superbrands” е проект на световната организация „Superbrands”, която осъществява едноименната промоционална програма в повече от 60 страни и отличава най-силните брандове в рамките на националния пазар.
Селекцията се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - борда на „Business Superbrands Bulgaria” и чрез представително гласуване в интернет на широк кръг от бизнесмени.
Председател на борда на „Superbrands Bulgaria” тази година е Стоян Сталев, изпълнителен директор на Българската агенция за инвестиции. Сред членовете са Блага Букева, Божидар Божинов, Божидар Данев, Валентин Панайотов, Валери Запрянов, Максим Минчев, Марио Ал Джебури, Радосвет Радев, Сашо Дончев, Теодор Милев.
Участниците в интернет гласуването са степенували решаващите фактори за успешен бизнесбранд - качествени продукти/услуги – 82.2%, отлична репутация – 62.7%, висококвалифициран персонал – 60.8%; високо ниво на познаваемост – 60.8%, финансова стабилност – 55.4%; иновативни продукти и услуги – 52.4%, силен медиен профил – 41.3%, корпоративна социална отговорност – 30.4%, интернационално присъствие – 29.5%, силна изследователска програма – 24.7%.
Най-силните бизнес марки получават правото да участват в официалната публикация на проекта за България, чието издаване е предвидено за началото на 2008 година, както и да използват специалния символ на „Superbrands” в своите маркетингови комуникации.
Вие ни познавате. Нека го направим взаимно!
Отделете няколко минути за анкетата и ни помогнете да сме ви по-полезни.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
16 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Какви са тия брандове, бре?Нямаме ли си хубави думи за такъв вид неща - "чешити" им се казва по нашенски, щом искате толкова да впечатлите читателя с богат речник.Аман от неграмотни вестникари!
Вас ист дас брандове, бите? Търговска марка ли, фирмен надпис ли, компания ли?
Ивчо Прокопиев най-добре се справи с краденето и прането.Ама нали си има добър учител в очите на Светльо Божилов.Чувам и премиер на първия му се доставало.
миналата година 1 марка струваше 6000 евро. да не говорим, че М3 влезе като една от известните марки в каталога.
sd
sdf
Nashite brandove - nai-golemite brandove v sveta
Навсякъде по света Brand Equity се мери със сериозни изследвания, статистически обосновани, с таргет групи и подгрупи, със задълбочени изследвания и анализи които стигат чак до ниски психологични нива.Тука шепа псевдобизнесмени-комунистически-чобани ще ми определят кой е най-добрия Brand! Ми да каже направо Политбюро на БКП кой е най-добрия Brand и готово! То така е и станало!Има ли някой от членовете на Superbrands, дето да не е червена свиня!А мизерниците от КАПИТАЛ вместо да дадат 6000 евро сигурно са дали бартер редакционна площ на пикливата ПР компанийка на Бехар!
Дисциплината “Бранд мениджмънт” (Интегрален продуктов мениджмънт) предоставя система от знания за продуктите и за техниямаркетингов мениджмънт. Целта е вниманието на обучаваните да се насочи към бранда(марката), която става все по-важен фактор за вземане на покупателно решение.Вход на „Бранд мениджмънт” са дисциплините “Маркетинг” и“Маркетингов мениджмънт”. Със предлаганата система от знания и познания сеформират специалистите по продуктов маркетинг, бранд мениджъри и продуктови мениджъри.Дисциплината …
има практическа насоченост с анализите, които прави на маркетинговите институции набизнесорганизациите.Тя изследва проблемите на маркетизиране на индустриални ипотребителски продукти на националния и на международните пазари.Тя поставя акцента върху брандовия процес и неговиямениджмънт. Обект на усвояване са проблемите на концуптуализирането,вземането на решения, лансирането на пазара и задържането на пазара на бранда(марката) на новия продукт, или на продукта, които вече се намира на пазара исе нуждае от по-интелигентен маркетинг.Като им прочетеш имената на членовете и си наясно колко не им е ясно това.Само това ли??????
Бе аз съм си амсалак, ама каква продаваща марка е това "Капитал" - какво продава, какво продаде?