Вилнюс предлага туристически оргазъм на чуждестранните посетители

Вилнюс предлага туристически оргазъм на чуждестранните посетители

Столицата на Литва започна днес рекламна кампания под формата на обещание за туристически оргазъм, като представи града като "G-точката на Европа", предаде Франс прес. Правителството искаше да забави тази инициатива до есента, след посещението на папа Франциск, но създателите ѝ не се съгласиха.

Плакати, които трябва да се появят по улиците на Берлин и Лондон, представят млада жена, от която се вижда най-вече гъстата червеникаво-рижава коса. Тя видимо трепери и конвулсивно стиска в ръката си картата на Европа на мястото, където се намира Литва.

Текстът на английски гласи "Никой не знае къде е, но когато го намерите, е удивително", като се добавя с големи букви: "Вилнюс, G-точката на Европа".

Агенцията за развитие на туризма в града Гоу Вилнюс (Go Vilnius) обясни, че кампанията е насоченa към хора на възрaст между 18 и 35 години. Плакатът трябва да се появи и в основните социални мрежи.

Президентът на литовската епископска конференция архиепископ Гинтарас Грусас критикува инициативата, като наблегна на това, че тя "потенциално подсилва образа на Вилнюс като град на секс-туризъм и експлоатира женската сексуалност".

Литва е предимно католическа страна и правителството поиска от кметството на Вилнюс да отложи кампанията за след посещението на папата, което е предвидено за края на септември. Организаторите обаче отказаха.

"Тези, които се ядосват, само показват, че кампанията действа, защото за нея се говори и провокира дебат", каза пред Франс прес един от създателите ѝ Юргис Раманаускас.

Интернет кампанията трябва да продължи един месец. Плакатите по германските и английските улици ще останат за една седмица.

Споделяне
Още от Европа

Защо името на премиера се свързва с аферата с къщата в Барселона?