“Винпром Пещера“ търси експанзия в безмитната летищна търговия

“Винпром Пещера“ търси експанзия в безмитната летищна търговия

Експанзия на присъствието си в търговските безмитни обекти по световните летища търси “Винпром Пещера“ с участието си в откритото във вторник в Сингапур световното изложение на най-голямата в света асоциация за безмитна и травъл ретейл търговия TFWA Asia Pacific, съобщиха от компанията. Тя е първият български производителят на вина и алкохолни напитки, който се включва в провеждащото се от близо 30 години изложение.

 

Целта на компанията е да разшири бизнеса си по летищата, след като в последните години нейни марки водка, уиски, ракии и вина се продават успешно в над 500 такива търговски обекта в цял свят. Сега “Винпром Пещера“ ще заложи на промоцията на своите марки мента и мастика.

 

Компанията допълва, че продажбите ѝ в безмитни обекти по света представляват 1 процент от търговията ѝ през 2012 г. и затова експанзията на безмитните и травъл ретейл международни пазари е приоритет от няколко години. Приоритетни пазари за вината на компанията са Китай, Япония и САЩ, а нейни марки водка и уиски имат силно присъствие в Централна и Източна Европа, Близкия изток и Африка, допълват от дружеството.

 

В световното изложение TFWA Asia Pacific участват най-добрите 252 световни компании, от които 17.3% са представители на сектора вина и спиртни напитки.

 

Организаторите предвиждат над 2300 бизнесмени и търговци от цял свят да потърсят нови партньорства. Целта на TFWA е да създаде предпоставки и да подпомогне развитието на безмитната и травъл ретейл търговия в регионален и глобален аспект, като представи най-добрите и доказани компании, и марки, и срещне доставчици и оператори лице в лице, за да спомогне осъществяването на успешни партньорства.

Споделяне
Още от Бизнес