Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

“Виваком“ надхвърля 97% цифровизация до края на годината

4 коментара

До края на 2010 г. “Виваком“ ще цифровизира още близо 100 хил. аналогови поста и така ще бъде дигитализирана 97.2 на сто от мрежата на бившата БТК, съобщиха от компанията в сряда. За целта ще се инвестират над 13 млн. лв. и така общите вложения от 2004 г. досега в премахването на дуплексните постове стигат 100 млн. лв.

След приватизацията на телекома са подменени близо 900 000 абонатни линии, с което са надхвърлени изискванията на Европейския съюз за 75-81% цифровизация на национално ниво. Компанията обаче продължава да влага в този процес, тъй като това е в интерес на технологичното развитие на сектора, посочват от “Виваком“.

Така абонатите, ползващи фиксираните услуги на телекома, ще могат по-лесно да прехвърлят номерата си в конкурентните мрежи, ако искат да сменят оператора си

Преносимостта на фиксираните номера беше стартирана през юни 2009 г., като до момента успешно са пренесени повече от 20 000 абоната, допълват от “Виваком“.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Васко
    #5

    Продажбата на БТК за 200 млн евро на неидентифициран купувач е най-гигантската кражба от българския народ по време на "прехода".

  2. Владимирова
    #3

    Ползвам услугите на всички мобилни оператори но само ВИВАКОМ е най лощият и най неточният към клиентите си. Призовавам всички като сключвате договори моля четете ги!В договора на Вива ком всички задължения са на клиента а оператора задължението му е само в началото да започне подоването на сигнал до 3 дни за стационарните телефони. А при повреда с месеци можете да нямате сигнал било на мобилния или на стационарния телефон това те не носят никаква отговорност и не прекратяват и договорите си. Взимат си сумите по сключените си плановете е немогат да ти отговорят докога?

  3. BG
    #2

    Davate GSM,telefon i internet.Dobre,no koga ste dadete i TV signal, za da doidem pri vas po tezi 4 uslugi?

  4. 6tur
    #1

    Na Vivacom tarifite sa nay-skapi.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.