"Виваком" обезщетява засегнатите от техническите проблеми клиенти

С една седмица безплатен интернет и 50 допълнителни минути към фиксираните планове ще обезщети "Виваком" пострадалите от техническите си проблеми клиенти между 11.30 и 18.30 ч. в понеделник.

Компенсацията ще важи както за частни, така и за бизнес клиенти, съобщиха от телекома. Допълнителните седмица интернет и безплатни минути ще бъдат отразени в сметките за март или април в зависимост от отчетния период на съответния потребител.

Подобна мащабна компенсация се прави за пръв път у нас, посочват от "Виваком". Стъпката се предприема, защото компанията отчита сериозността на възникналия проблем и неудобството, което е създала на своите потребители в комбинация с утежнената метеорологична обстановка в цялата страна.

За да бъдат компенсирани потребителите, те ще трябва да направят заявка за проблема, които са имали със съответната си услуга. Начините за подаване на заявки ще бъдат публикувани на 8 февруари, на сайта на телекома – www.vivacom.bg

Още от Бизнес

Какво се крие зад истерията с "отнемането и продаването на деца"?