Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Виваком" обезщетява засегнатите от техническите проблеми клиенти

7 коментара

С една седмица безплатен интернет и 50 допълнителни минути към фиксираните планове ще обезщети "Виваком" пострадалите от техническите си проблеми клиенти между 11.30 и 18.30 ч. в понеделник.

Компенсацията ще важи както за частни, така и за бизнес клиенти, съобщиха от телекома. Допълнителните седмица интернет и безплатни минути ще бъдат отразени в сметките за март или април в зависимост от отчетния период на съответния потребител.

Подобна мащабна компенсация се прави за пръв път у нас, посочват от "Виваком". Стъпката се предприема, защото компанията отчита сериозността на възникналия проблем и неудобството, което е създала на своите потребители в комбинация с утежнената метеорологична обстановка в цялата страна.

За да бъдат компенсирани потребителите, те ще трябва да направят заявка за проблема, които са имали със съответната си услуга. Начините за подаване на заявки ще бъдат публикувани на 8 февруари, на сайта на телекома – www.vivacom.bg

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

7 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #7

    Hе е вярно, че проблемите са били до 18.30ч. В 21.30ч още нямах интернет и стационарният телефон нямаше връзка.

  2. Анонимен
    #6

    До момента не виждам нищо публикувано на сайта им?????!!!

  3. Анонимен
    #5

    Predpolagam, 4e e trqbvalo da se podade molba predi 500 mil. godini predvaritelno, koqto da e bila zakopana na specialno mqsto, i izravqna na vseki 30 mil god za nova zaverka, samo taka se polu4ava kompansaciqta nakraq.

  4. Анонимен
    #4

    Браво. Имате мойте адмирации. Малко са фирмите в българия, който са в състояние да признаят пропуските си и да ги запълнят.

  5. Анонимен
    #3

    Страхотна новина а към промоцията нека добавим безплатен бинокъл, кофичка кисело мляко и 1 поздрав по радиото, в произволно радио с песен на братя аргирови обаче.

  6. Анонимен
    #2

    Това е страхотно! Обезщетение от една седмица БЕЗПЛАТЕН интернет, остава и с платен да обезщетяваха :)Но нека първо си оправят мрежата. Днес пуснаха интернет, но той беше почти неизползваем.

  7. Анонимен
    #1

    a men, na koito VIVACOM ne dostavia usluga v produljenie na 3 sedmici, s kakvo shte me obeshteti? I to pri polojenie, che gi popitah. Kazaha mi, da ... supata Egati evtinia PR.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.