Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Виваком" създаде отдел за дигитален маркетинг

0 коментара
"Виваком" създаде отдел за дигитален маркетинг

За да се фокусира върху все по-нарастващите възможности на дигиталните канали за комуникация, "Виваком" създава нов отдел "Дигитален и търговски маркетинг“, която ще бъде оглавен от Августин Миланов.

Той ще отговаря за цялостната стратегия за дигитално присъствие на бранда "Виваком", както и за всички маркетингови инициативи на компанията, насочени към директна връзка с потребителите.

Миланов започва работа в маркетинг отдела на телекома като стажант през 2006 г. Преминава през различни нива на йерархията – специалист, старши специалист, младши мениджър, мениджър, старши мениджър и с екипа си има основен принос в ребрандирането на компанията през 2009 г. и създаването на нова, модерна визия на магазините на марката.

Той е бакалавър по Икономика от Университет за национално и световно стопанство и магистър по Стопанско управление от Югозападен университет.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.