Потребителите на услугите на “Виваком“ ще получават двойно по-бързи отговори на жалбите си, след като операторът въвежда от септември 15-дневен срок за произнасяне по проблемите на своите клиенти.
От телекома припомниха, че по закон отговорът на жалбите се дава в 30-дневен период. С промяната компанията ще отвръща най-бързо на жалванията на потребителите си. За целта ще бъдат наети нови служители, които да обезпечат процеса.
Това решение е част от стратегията на компанията за максимално ефективно обслужване на клиентите и свобода на избор, допълниха от “Виваком“. Дружеството посочва, че остава първият и засега единствен телеком, премахнал клаузата за автоматично подновяване на договорите както за новите, така и за старите си клиенти, както и че въведе постоянен тестови период за интернет услугите си, който постепенно ще покрие и останалите услуги. Наскоро компанията обяви и над 2000 места в цялата страна с безплатен Wi-Fi.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
0 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.