Всички големи в рекламния бранш поискаха парите за саниране

За мащабната информационна кампания са предвидени 550 000 лева

Лесните пари за реклама на обновяването на жилищата събра всички големи компании в бранша. В същото време стартът на програмата е пред провал след като за половин България няма желаещи фирми да правят енергийното обследване на сградите и да бъдат проектни мениджъри. Изборът на такива фирми е задължително условие за да тръгне санирането.

 

Шест оферти бяха подадени в последната поръчка по програмата – провеждането на мащабна информационна кампания за 550 000 лв. Техните оферти бяха отворени днес в Министерството на регионалното развитие.

 

Самостоятелно играят “Маг Адвъртайзинг”на Красен Кралев, “Грейн Адвартайзинг” на Мартин Батков, който е в съвета на директорите на “Стандарт Нюз”, “Бранд ПР” на Боян Томов и “Прима – Продуцентска, рекламна, информационна.и медийна агенция” управлявана от Десислава Паунска.

 

“Д енд Д” на Диана Дамянова и АПРА на Томислав Цолов и Любомир Аламанов участват заедно чрез консорциум “МРРБ Консулт”.

 

Другото обединение е между “Опус” на Георги Петков и “Симетрик” на Силвия Понова.

 

Решаващо за избора на победител ще бъде техническата оценка, която ще получат кандидатите. Тя дава 70% тежест. Останалите 30% са за цената.

 

Бъдещият изпълнител ще трябва да проведе мащабна информационна кампания в продължение на близо три години. Заръката на премиера Бойко Борисов беше санирането да стигне до всеки български дом, като се почне от фризьорските салони.

 

Спечелилият кандидат ще трябва да направи рекламни клипове и банери. Той ще трябва да проведе и информационни дни във всеки един от 36-те града включени в програмата за саниране. Предвидено е да бъдат пуснати информационни карета за санирането в регионални и национални вестници.

 

Още по темата
Още от Бизнес

Проявите на расизъм на националния стадион бяха: