Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Японският износ с ръст за трети пореден месец

4 коментара
Японският износ е отчел ръст от 45.3 процента през февруари в сравнение със същия месец на миналата година, съобщи Асошиейтед прес в сряда.

Ръстът се дължи на повишеното търсене на автомобили и електроника в световен план.

Износът е достигнал 56.7 милиарда долара, отбелязвайки трети пореден месец на растеж, съобщи японското финансово министерство.

Доставките на автомобили са се увеличили със 117 процента, а на електроника - с 46 процента. Сред ключовите пазари за японския експорт са страните от Азия. Износът за азиатските страни представлява над половината от общия експорт на Япония.

С 50 процента се е увеличил и износът за САЩ, като доставките на автомобили са се удвоили. Износът за Западна Европа е нараснал с 20 процента.

Вносът на Япония се е покачил с 29.5 процента.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. simeon
    #5

    не е важно дали има ръст, а КАКЪВ е ръста!

  2. Иконъмист
    #3

    Това е добър показател за стопанството на една държава !

  3. Шипчанка
    #2

    .

  4. Питащ
    #1

    САЩ с какво плащат на япониците ?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.