Най-голямата
японска фирма за производство на тоалетни планира да започне
продажби на своите най-луксозни продукти в Китай и САЩ, съобщи
Би Би Си.
Фирмата, която надмина по продажби на обзавеждане за баня своите конкуренти в страната, се готви да покори света с луксозни тоалетни по 4000 долара за бройка.
Първи в списъка на новите пазари е Китай, където първата пратка ще пристигне след седмица, а в САЩ продажбите ще започнат след септември.
"В Шанхай и Пекин има хора, които лесно могат да си позволят подобни продукти", заяви говорителят на Тото пред АФП.
В технологично отношение японските тоалетни вече са стъпка напред сред останалите в света.
Затоплящите се седалки са нещо обичайно, докато някои тоалетни са оборудвани с бутони и контролни панели.
Известно е, че чужденците доста се объркват при вида на упътването, написано на японски, което обяснява различните функции. Някои остават силно изненадани, когато, очаквайки, че са пуснали водата, в действителност са задействали бидето.
В новата серия обаче хитът е, че няма резервоар.
Едни от най-усъвършенстваните модели - Неорест - ще се продава за 330 000 йени (2 770 долара) за един брой в Китай. Компанията очаква да продава по 200 броя на месец. Първоначално доставките ще се извършват от Япония, но компанията се надява скоро да започне производство и в Китай.
Същият вид луксозни тоалетни ще се продават на по-висока единична цена в САЩ - по 4000 долара, за да се покрият разходите по транспорта. Там японската компания очаква да продава по 1 000 тоалетни на месец.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент