На 12 ноември 2007 г. Агенция за недвижими имоти “Явлена” отпразнува 15 години от създаването си. Компанията е регистрирана на 12 ноември 1992 г. с амбициятада е една от водещите агенции за недвижими имоти в страната, което е факт.
Към момента агенцията разполага с 20 офиса в цялата страна. Празникът започна с освещаване на новата Централа на фирмата в град София, на ул.”Ген. Гурко”и бул.”Евлоги Георгиев” и продължи в елитен столичен ресторант. Поздравления поднесоха дългогодишни клиенти, партньори и приятели на Агенцията. Сред присъстващите се откроиха ръководители на банки, строителни организации, инвеститори и политици.
На юбилея официално беше връчен сертификат за съответствие на Системата за управление на качеството, спрямо изискванията на международния стандарт ISO 9001:2000, сертификатът бе връчен от зам. -управителя на “Moody International“ – г-жа Валентина Добрева. Успешно внедрената и функционираща система е доказателство, че “Явлена“ отговаря на всички международни изискванията, познава и се стреми да посреща очакванията на своите клиентии и е създала механизъм за постигане на непрекъснато усъвършенстване на своето управление и обслужване на европейско ниво.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
14 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Не са много фирмите в България,които могат да се похвалят с коректност и с изключителен професионализъм,особено на фона на нароилите се агенции за недвижими имоти.С чисто сърце мога да поздравя екипа на Явлена и г-н Страхил Иванов,с които съм работила и им желая много успехи и да се радват и в бъдеще на благодарни клиенти и партньори.
ISO 9001, обаче завалиите си остават провинцалистчета до мозъка на костите. Забележете: параграфът започва с това как "към момента" (неграмотно! казва се "в момента", а клишето "към днешна дата" би било стилистично неуместно) имали 20 офиса. И след това, как им започнал празника. Каква е връзката бе, малоумници?? А после, както си му е реда в ориенталска страна, осветили си офиса пичовете... Ало, Европа, 21-ви век... И накрая отишли да ядат и пият. Добре, човешко е, ама какво ги интересува клиентите …
или въобще към когото сте насочили това скудоумие, че сте отишли на ресторант, Бога ми ?? И върха на еснафщината: отишли не къде да е, а в ЕЛИТЕН софийски ресторант. МНого добре го даваме, сиреч. Ходим по елитни ресторанти. А сред гостите им "се откроили" банкери и политици. Леваци, ако искате да се праскате, че сте докарали 15 години и да ви забележат, обърнете се към една ПР агенция, дайте им някой лев да ви напишат нещо смислено (надявам се), а не да кажете на секретарката да натрака нещо в петък следобяд. Цялата и работа е такава на тази страна. Гледай мърлящината в частния бизнес и се чуди после защо министерските доклади и "анализи" са само "рязане и вмъкване" оттук-оттам и преразказване на факти. Но пак добре че отгоре пише "рекламна публикация". Определен напредък.
Ясно е за всички, че третирате клиентите си като морски свинчета..., ама що плащате за да го кажете?А що се отнася до платените репортажи - и на свинчетата им дойде до гуша!
Драги "До зоолога", сбъркана Ви е оптиката. Ние в лабораторията се занимаваме с почти всичко друго, само не и с недвижими имоти. Така че как третира клиентите си "Явлена", "Мадлена" или "Сирена" нито знаем, нито ни интересува в случая.Качествата на рекламодателя са въпрос, който трябва да проучват неговите потенциални клиенти. По-горе става дума за коректно обозначен като външна реклама нередакционен материал. Така постъпват редакции, които държат на реномето си, за разлика от други, които практикуват …
скрита реклама, без да съобщават, че мотивацията за даден текст не е била чисто и само журналистическа.С това въпросът за лабораторията е изчерпан. Нашите морски свинчета се научиха първо да четат и след това да натискат червеното копче. Гражданите по-долу, първосигнално наругали редакцията ще трябва дълго да се отучват от фиксацията си върху червения цвят.
понеже съдържаше нелицеприятни, но истинни неща и обективна, макар и остра критика, а обикновената простащина я оставили. Това е много интересно, философски погледнато. Едно време критиците на режима ги обявяваха за луди и ги прибираха, защото ги беше страх от тях, а обикновените мошеници и престъпници не се възприемаха като опасни за режима. Засрамете се.
не е някаква си фирма, а фирмата на юристката на Министерство на транспорта. на тази фирма , без търг беше възложено да отчуждава терените около бул. Брюксел. Защо се възлага на брокерска фирма с интерес, противоположен на държавния. За по-високи цени и по-големи комисиони?
не си единствен. И моят постинг е премахнат, защото казваше как на явлена без търг е възложено да отчуждава имотите по бул брюксел, как е недопустимо това да се възлага на брокерска фирма, чиито интереси са разноппосочни с тези на МТ, както и факта, че фирмата е близка до юристката на МТ. Голяма цензура бе!
Простотията така е нагънала хората, че търси отдушник къде да избие. благодаря ви, Медиапул, че ви има, за да може селските идиоти да си изливат простотията и да им става по-леко на душата.
Е това се казва новина - неква фирма на 15г.! Е айде ЧРД (ама това платен репотаж ли е?)
мнооого интересно