Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Yettel тръгна с тийн тарифи и заявка за баланс между технологии, начин на живот и цени

0 коментара
Yettel тръгна с тийн тарифи и заявка за баланс между технологии, начин на живот и цени

"Теленор България" вече е в историята. От 1 март телекомът официално стана Yettel (Йетел), има нов уебсайт и мобилно приложение на мястото на старите, пуска специална тийн тарифа и ще разширява портфолиото си от услуги, включително разкривайки 5G възможностите за бизнеса.

С весело лимонено зелено лого и име, в което всеки може да открие своето значение, операторът се прицелва в младото поколение, което и без това расте с новите технологии, и към екологично настроените хора. Обещава да предложи баланс между телекомуникационните нужди и начина на живот на потребителите си, но и с цените на услугите. Освен, че ще бъдат ребрандирани всички 180 търговски обекта, те ще бъдат дигитализирани напълно и компанията ще сложи край на хартиените договори.

Това обявиха от "Йетел България" при представянето на новия бранд, който във вторник тръгна на българския, сръбския и унгарския пазар, където чешката PPF придоби преди две години бизнеса на норвежката "Теленор". Изпълнителният директор на българското дружество Джейсън Кинг обясни пред журналисти, че търговската марка ще се използва и за бъдеща експанзия на PPF Telecom Group на други пазари в региона на Източна Европа, а зад изработването ѝ стоят основно българи.

Джейсън Кинг представя новото лого, сн. Mediapool

Кинг обясни, че името "Йетел" е избрано трудно след много проучвания сред клиенти и идеята е всеки сам да реши какво намира в него. Йеттел, Греттел, дори заигравка със снежния човек Йети могат да бъдат открити, пошегува се той.

Относно заявката за баланс, шефът на "Йетел България" също коментира, че той е лично усещане – може да е физически, емоционален, да е начин на работа. "За някои баланс е 24 часа да са с телефон в ръка", посочи той.

"Нашата амбиция е да помагаме на потребителите да постигнат баланс в отношенията си с технологиите. Убеден съм, че ще продължим да задаваме тенденциите и да изпреварваме събитията", посочи още Кинг.

"Днес да си онлайн е задължително и нашите клиенти очакват да им помогнем да използват технологиите, за да балансират важните за тях неща. Искаме да вдъхновим потребителите да се стремят към този баланс в живота, като предлагаме продукти и услуги, които подкрепят тази голяма амбиция", посочи в специално видео обръщение Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.

Джейсън Кинг коментира още, че Yettel ще залага на простата и бързината на отношенията си "лице в лице" с клиентите. Амбициите на оператора са от април вече да няма договори на хартия, а бюрокрацията да е елиминирана.

Днес изборът на технологии не трябва да е "или", а "и", коментира Богдан Узелац, главен търговски директор на "Йетел България". Той отбеляза, че за десет години потреблението на мобилни данни е нараснало 30 пъти, 90 процента са смартфоните, а 60 процента от световните сделки се сключват през мобилния телефон. Семействата искат да позволят на децата си да използват интернет и моблините услуги за забавление и образование, но да става в безопасна среда и под родителски контрол, посочи Узелац.

Узелац говори как изборът трябва да е "и", а не "или", сн. Йетел

Затова от днес "Йетел" пуска на пазара уникална Тийн тарифа, която е за деца от 6 до 19 години и може да бъде заявена от родител чрез предоставяне на акт за раждане и ученически бележник на малките и лична карта на по-големите ученици, обясни Мария Маринова, бранд директор на телекома.

Срещу 25.99 лв. месечно родителите ще осигурят на децата си достъп до образователна среда и забавления, с контрол върху разходите, защита на децата от влизане в подозрителни уебсайтове и неподходящо дигитално съдържание. Услугата предпазва потребителите от вируси и зловреден софтуер, докато сърфират в мрежата на Yettel, отличена с четири последователни сертификата Best in Test от независимата организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора. Тарифата се предлага в пакет с хиляди мегабайти за чат услуги, социални медии, стрийминг на музика и видео. Тийн тарифата за 25,99 лв. включва и достъп до иновативната образователна платформа iZZI за 24 месеца.

Всички тарифни планове на Yettel за пренос на данни и мобилни услуги включват 5G достъп без допълнително заплащане, защото "5G вече е необходим като тока и водата". Офертата идва с ексклузивни предложения за 5G смартфони, които стартират от само 5.99 лв. на месец, обявиха от "Йетел".

Предстои ребрандиране на всички 180 търговски обекта, за което ще бъдат изхарчени милиони левове, каза Джейсън Кинг. Телекомът ще продължи да инвестира в развитието на 5G мрежата си като предстои да предложи корпоративни и индустриални решения, както дигитализация на фирмени офиси, базирани на най-новото поколение мрежа.

Компанията ще продължи да позеленява като става по-енергийно ефективна и безотпадна. Кинг припомни, че вече на покрива на централния офис на телекома са инсталирани слънчеви панели и те осигуряват около 20 процента от нуждите от ток на сградата. Мрежовите станции също се осигуряват с фотоволтаични панели, които да ги захранват, посочи той.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.