Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Задават се нови ценови войни на забавящия се пазар на смартфони

4 коментара

През 2013 г. се задава засилване на ценовите войни на пазара на смартфони и спад в търсенето на тези устройства в развитите пазари. Това е прогнозата на южнокорейския производител на смарфони “Самсунг Електроникс“ (Samsung Electronics), който отчете през 2012 г. рекордна оперативна печалба. Както и основният ѝ конкурент – американската “Епъл“ (Apple), “Самсунг“ ще започне да страда от световното забавяне при търсенето на нови устройства, но благодарение на разнообразяването на продуктите си, през 2013 г. южнокорейската компания ще отбележи по-голям ръст от американската, коментира “Уолстрийт Джърнъл“.

През 2012 г. оперативната печалба на “Самсунг“ е нараснала с цели 85 на сто спрямо финансовите показатели предходната година до 27.1 млрд. долара, а чистата печалба се увеличила с 46 на сто до 22 млрд. долара. Успехът на компанията се дължи основно на продажбите на смартфоните Galaxy S3 и Galaxy Note 2. Останалите подразделения на “Самсунг“ бележат умерен ръст, а продажбите на битова техника са намалели главно заради спада на търсенето на LED-телевизори.

По оценки на “Файненшъл таймс“ южнокорейците ще задържат постигнатото техническо превъзходство над продуктите на “Епъл“ с новия си смартфон, който ще замени Galaxy S3. “Самсунг“ обаче признава, че очаква спад в динамиката на търсене на този вид устройства на развитите пазари, а миналогодишният мощен ръст може да се задържи само със свирепа ценова конкуренция в условията на пускане на редица нови продукти.

Затова компанията залага още повече на развитието не евтините смартфони и компютри, за да атакува развиващите се пазари, но вече например в Китай усеща жестоката конкуренция на местни производители на този вид мобилни устройства в по-ниския ценови сегмент и тези апарати вече застрашават позициите на южнокорейците и на други пазари.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #4

    Проблемът не е в цените на продукта, ами в цените на месечният абонамент на компаниите,които осигуряват функционирането.Тези гиганти в САЩ са си разделили територията и изборът е силно ограничен.Няма конкуренция,тъй като цените са почти едни и същи.Така е тук,в САЩ.

  2. Анонимен
    #3

    Ако съдим по теб, 2ри номер, народът ти е напълно лишен от акъл и следователно непромокаем към потопа от свръхинформация, което ще му помогне да плува в него, без да се удави.

  3. Анонимен
    #2

    Мислите, че можете да удавите народа в свърхинформация, а той ще плаща. Нееее, няма да стане. Извън телефона и интернет всичко е излишно и фалшиво. По-добре от сега се свивайте и мислете за нещо полезно.

  4. Коментарът е изтрит заради реклама или спам.
    #1

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.