Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Закриват се и трите нощни автобусни линии в столицата

8 коментара

Трите експериментални нощни линии с номера 605А, 606В и 607С ще преустановят превоза на пътници в нощта на 30 срещу 31 октомври, реши в сряда комисията по транспортна инфраструктура на СОС. Предложението ще бъде внесено на заседанието на СОС.

Основният мотив за спирането на превоза на пътници по трите нощни маршрута е ниската рентабилност. За последните дни средно на нощ са се возили по 100 човека, а разходите за експлоатацията на трите маршрута, които имат общ пробег от 452.40 км са 1212.43 лв. без ДДС на нощ.

Отделно от тази сума са парите за извършвания контрол за редовността на пътниците. За пет месеца екипът от двама души е струвал 3 806.40 лв.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

8 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Стамат
    #9

    Каква рентабилност? Това е обществен транспорт. Възмутен съм, макар да не ползвам тази услуга.

  2. QG
    #8

    На нощните линии трябва да се гледа като на социална услуга, особено в една столица.

  3. Минувач
    #7

    Извинете, но нима градския градския транспорт не е обществен? Като такъв нима не е пределно ясно, че се субсидира от бюджета, тъй като е публично благо? За каква рентабилност става въпрос? Може би очакват да постигнат печалба от транспорта в София? Безумие.

  4. пътник
    #6

    май преди изборите ги откриха тия линии...

  5. craghack
    #4

    на бандюгите от Столичен автотранспорт и подкрепящата ги клика в СОС.

  6. Тодор Пръчев
    #3

    Ако случайно имате нещастието да живеете примерно в Дружба-2, софиянци знаят ли например, че прибирането от центъра след 21:30 става изключително трудно, а след 10 ч. е напълно невъзможно?! Не знам кой как и къде прави графиците, но това в един сравнително ранен час като девет и половина да минава последния рейс за деня и да туря точка не просто е неприемливо, а е направо абсурд за европейска столица. При това и двете линии които обслужват това направление - автобус 204 и тролей 4 - след 10 часа

  7. Хейтър
    #2

    Тези шефчета наистина ни мислят за малоумни. Както някой по-горе спомена.. каква ти рентабилност? При условие, че се субсидира от бюджета (формиран от нашите данъци) и е ЗА наше улеснение, удобство и т.н. ЗАЩО СЕ ЗАКРИВА НА БАЗА НЕРЕНТАБИЛНОСТ ?! Мисля, че стана повече от ясно, че никой няма да се върже на тази малоумна причина за прекратяване на линиите. Печалба? ха-ха...

  8. 490
    #1

    Най вероятно е свързано с идеята на Дянков който мисли за нашето здраве.Да си лягаме рано и да ходим пеша.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.