Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Започна наддаването за покупката на ТВ компанията "Скай"

0 коментара
Започна наддаването за покупката на ТВ компанията "Скай"

Започна наддаването между американските медийни гиганти "Комкаст" (Comcast) и "Фокс" (Fox) за купуването на телевизионната компания "Скай" (Sky), съобщи Франс прес, цитирана от БТА.

Със своите 23 милиона абонати, "Скай" е един от най-големите телевизионни оператори в Европа.

За момента офертата на "Комкаст" е 14,75 британски лири за акция, което оценява компания на общо 26 милиарда лири. "Фокс" предлага 14 лири на акция, което прави пазарната капитализация на "Скай" 24,5 милиарда.
Системата за търга бе определена от регулатора, отговарящ за купуването на предприятия в Обединеното кралство. След като бъдат публикувани окончателните оферти, акционерите на "Скай" ще имат няколко дни да решат коя от тях е най-атрактивна.

Придобиването на британската телевизионна компания ще е силен коз за традиционни играчи като "Комкаст" и "Фокс" в битката им с новаците в сферата на онлайн видеото като "Нетфликс" (Netflix) и "Амазон" (Amazon).

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.