Започва социална кампания за по-здравословен живот

Социална кампания за по-здравословен живот под надслов “Първа стъпка” започва у нас. Инициативата се организира от международната кампания, специализирана в производството и продажбата на хранителни добавки “Валмарк” (Walmark). Това обяви в сряда Десислава Митева, маркетинг мениджър в компанията, по време на пресконференция по повод официалното откриване на представителство на фирмата у нас.

Идеята е да накараме хората да се замислят и да ги провокираме да се грижат по-добре за себе си и своето здраве, обясни тя. Митева уточни, че през последните 10 дни предизвикателни надписи като “Разходи се в планината, планината няма да дойде у вас” или “Портокалчето в коктейла ли е дневната ти доза витамини?” се излъчват по медиите или могат да бъдат видени на биобордове в столицата.

Кампанията цели да стимулира хората да подобрят храненето си, да се движат повече и да намалят стреса в напрегнатото си ежедневие, коментира Митева, като допълни, че разстоянието от желанието до действието е първата крачка, затова от фирмата са избрали това име на кампанията

Еуген Антохи, управителят на ”Валмарк” за България, заяви, че през следващата пролет предстои на българския пазар да бъдат пуснати три нови марки хранителни добавки. Той уточни, че това ще бъдат продукти за отслабване и детоксикация. От следващата година фирмата възнамерява да продава и лекарства на българския пазар.

“Валмарк” е фармацевтична компания с филиали в седем европейски страни и изнася продукцията си от хранителни добавки и лекарства в още 18 държави.

Споделяне

Още от България

Одобрявате ли решението за частичен локдаун?