Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Започва строеж на логистичен център в София

2 коментара

Строителство на логистичен парк в София започва утре, съобщиха в понеделник от Министерство на външните работи. Министър Ивайло Калфин е поканен да направи първата копка на новия обект.

Инвеститор на “Логистичен Парк София” е българо-израелското дружество “Камор и Техникон Дивелъпмънт” АД, създадено от израелската “Камор Груп” и българската “Техникон Груп” АД. То ще е и главен изпълнител на обекта. Строителството ще струва около 100 млн.лв.

Новият обект ще се строи в близост до Околовръстното шосе (30-ти километър) в района на село Кривина и ще се разположи върху 100 хил.кв.м. В него ще има търговски обекти, офиси и складови площи.

Логистичният парк ще е част от новата индустриална зона на София, която инвеститорите очакват да се оформи през следващите години в района между магистралите “Тракия” и “Хемус”.

Плановете на инвеститорите са първата сграда да отвори врати през лятото на следващата година.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Куизъц Хадерах
    #3

    е Солун и Централна Европа. Че то и въпросните магистрали даже не съществуват, бе :-) Пак ше ни яхат гърчулята - Солун - хъб порт за Югоизточна Европа, Варна и Бургас да духат тапетите. Иначе нищо лошо няма в ЛЦ в Шопландия. Даже и Варна и Бургас могат да дръпнат благодарение на него, но само ако има паралелни мерки по разширение и модернизацията на двете пристанища и се изградят добри магистрални и жп-връзки между тях и Софето.

  2. селяндур
    #2

    .

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.