Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Започва строителството на магистрала “Люлин”

8 коментара

Строителството на автомагистрала “Люлин” започва в сряда, съобщиха във вторник от Министерство на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ). На първата копка ще присъства и премиерът Сергей Станишев.

Турският консорциум “Мапа/Ченгиз” ще строи 19-километровата магистрала. Новият път ще изведе автомобилния трафик от столицата и квартал Княжево. Общата стойност на строителството е 142 млн. евро. Проектната скорост на пътя е за 110 км/ч.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

8 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Мислещ
    #8

    Кой по принцип е водещ в пътищата?!Недоносчето и недомислието наречено фонд какво представлява и въобще защо беше наречено така.Къде е мястото на МРРБ и МФ в транспортната инфраструктура.МТ не е ли ведомството, което трябва да ръководи и контролира пътищата.Или МРРБ се изпразва от съдържание/разбирай пари/?!Кой пък е С.Станишев, че ще прави първа копка и въобще кое е времето за това и въпроси, въпроси без смислени отговори.Колко копки бяха направени и колко си останаха празни или се правиха нови.Боже докога толкова некадърност и лъжи в държавата.Човек гледа и се чуди дали всичко това е реалност или сън.Може би всичко е само пари!!!

  2. планината "Люлин"
    #7

    "Много чудно как това трасе на магистрала Люлин ще изведе трафика от Княжево. След като от МРРБ сами си признаха, че дори с магистралата трафикът през Княжево се очаква да се вдигне с около 50%. Анадъмо!"На мен пък ми е чудно как така с магистралата трафикът през Княжево ще се вдигне, пък ако я няма - няма да се вдигне.

  3. radi
    #6

    nas magistralite w ewropa skorostta e 130 km/h ima si pati6ta s po-golqma skorost taka 4e pri na6te wazpitani 6ofiori 110 km/h si e ok

  4. Подсладител
    #5

    Това е проектната скорост, някои могат и по-бързо, други по-бавничко. С тая скорост ще се движи автопотока. На магистрала тракия е по-висока защото е по дълга и няма натрупване на изходите много често. Някакви си 19км растояние - тъкмо засилиш и айдеее трябва да плащаш - задръстване разбира се!! И пак добре че ще я има, само дето пак Джевджет и Доган ще я обслужват

  5. TNT
    #4

    То и на околовръстното почна строежа преди няколко месеца ама нещо не се вижда. Досега само едни дървета окастриха и затвориха пътя най-демонстративно за 1 събота и неделя без да свършат нищо. Така е като се дават срокове по-големи от необходимото. А това с Люлин всъщност не е автомагистрала в пълния смисъл. Това е по-нисък клас но незнам точно как се казва (щом ограничението е 110 км/ч)

  6. Хайде холам
    #3

    Каква е тая скорост от 110 км/час???По магистрала се пътува с много по големи скорости.Ако пак управлявашите - Транспорнтоното министерство не знаят как да отклонят тежкия трафик от Княжево и София да отидат на училище.Слгат се съответните пътни знаци ограничаващи дължината и тонажа на минаващи-те камиони.Отклоняват се през магистралата итолкоз.Ако някой наруши съответно наказания.Бях на фериботите м/у Швеция и Германия.Руснаци псуваха,че шведите ги глобили.Карали с превишена скорост.Има таблици

  7. сефте копкаджия
    #2

    .

  8. aman
    #1

    Много чудно как това трасе на магистрала Люлин ще изведе трафика от Княжево. След като от МРРБ сами си признаха, че дори с магистралата трафикът през Княжево се очаква да се вдигне с около 50%. Анадъмо!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.