Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Застрахователи в САЩ връщат на шофьорите пари заради вируса

2 коментара
Застрахователи в САЩ връщат на шофьорите пари заради вируса

Американски автомобилни застрахователи обявиха, че ще възстановят милиони долари на  своите клиенти, които са затворени вкъщи заради мерките срещу коронавируса, предаде ББС във вторник.

Четвъртият по  големина застраховател на автомобили в страната "Олстейт" (Аllstate) каза, че ще върне общо 600 млн. долара на потребителите на услугите му.

Друг застраховател "Американ Фемили Мютчуъл" (American Family Mutual) също обяви, че ще предостави на клиентите си чекове за общо 200 млн. долара.

Причината за тяхното решение е, че са установили драматичен спад на пътните инциденти, заради оставането на хората вкъщи в условията на епидемията.

Компенсациите ще се отразят добре на милионите домакинства, страдащи финансово от мерките срещу коронавирус в страната, отбелязва изданието.

"Олстейт" ще плати на клиентите си по два начина. Шофьорите, сложени под карантина, ще получат възстановяване на средствата за този период, а на повечето потребители ще бъдат предоставени отстъпки от 15 на сто в месечните премии за април и май. Отстъпките ще достигнат до 18 млн. клиенти.

"Така е честно, защото по-малко шофьори на пътя, означава по-малко инциденти", коментира Том Уилсън, изпълнителен директор на "Олстейт". Данните на застрахователя сочат, че изминатият километраж от шофьорите е спаднал между 35 и 40 процента.

"Американ Фемили Мютчуъл" каза, че ще направи еднократно плащане за всички свои клиенти. "Те шофират по-малко и това означава по-малко претенции по инциденти. Заради тези резултатите те заслужават премиално облекчение", посочва Телиса Янси от застрахователя, който също отчита спад на изминатите разстояния с автомобили с 40 процента през последните три седмици на март..

Техните компенсации може да притиснат и други автомобилни застрахователи да сторят същото заради спада на пътуванията с автомобили, което означава по-спокойни пътища и по-малко инциденти и претенции за изплащане на щети.

Не е ясно дали същият подход може да се приложи и за туристическите застраховки, заради почти прекратените към момента туристически пътувания.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Калико Джо
    #2

    Олстейт имап пазарен дял от 9.2% от автозастраховането, а другата е нищожен играч, така че това връщане на плащания съвсем не е повсеместно, а като се има предвид че Олстейт има 23 млн клиенти, явно връщането е по 20-30 долара, докато годишните премии са над 500 долара и често и над 1000 за автомобил. Това е за ПР главно, те дават повече от това за ТВ реклами.

  2. QMTIKVA
    #1

    хахаха какви балами, вместо да следват изпитания модел на българското управление - когато са в криза им вземете всичко, да има за кюфтета.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.